با گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم برگزار شد؛
یادواره شهدای 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سرخه همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با حضور پرشور مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سرخه، یادواره شهدای 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سرخه همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با حضور گرم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه سرخه با حضور امام جمعه سرخه و جمعي ديگر از مسئولان در مسجد وليعصر(عج) اين شهرستان برگزار شد.

در اين يادواره محمد امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه ضمن خیر مقدم به میهمانان مجلس شهدا،با تأكيد بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شدا، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند« زنده نگداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و ما به این شهدا مدیون هستیم و با برگزاری چنین یادواره هایی کمی از حق آنان را ادا کنیم.

وي بيان داشت: برای سلامتی و پیروزی رزمندگان مدافع حرمین شریفین دعا کنیم و با پشتیبانی مادی و معنوی خود از آنان در این راه مقدس که گام برداشته اند حمایت و پشتیبانی كنيم.

در ادامه الله نور نورالهی، مشاور عالی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) میهمان و سخنران این برنامه با اشاره به جایگاه عظیم شهدا گفت: ملت ایران مدیون شهدای این مرز و بوم هستند، همان شهدایی که جان و مال و فرزند خود را رها کردند تا به جان، مال و ناموس این مملکت آسیبی وارد نشود.

وي افزود: ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران برای محافظت از این آب و خاک، به ازای هر کیلومتر 14 شهید، 3 اسیر و 5 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مشاور عالی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: هم اکنون نیز جوانان رشید این مرز و بوم با عنوان مدافعین حرم در حال دفاع از مرزهای اعتقادی ما هستند؛ که اگر ما ملت ایران دست از دفاع در خارج از مرزهای خود برداریم؛ باید در درون مرز و داخل شهرهای خود به مبارزه مسلحانه پرداخته تا دشمن را از این سرزمین خارج کنیم.

نورالهي در ادامه ضمن اشاره به مسأله انتخابات بیان کرد: این انتخابات از انتخابات بسیار حساس و با اهمیت است و ملت ایران بايد با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل جنایت کار بکوبند.

وي تأكيد كرد: مردم در این انتخابات با توجه به فرمایشات و معیارهای رهبر معظم انقلاب، فرد اصلح را انتخاب و از دادن رأی سفید خودداری کنند و حداقل یک انتخاب داشته باشند تا ایران اسلامی نیز مانند سالیان گذشته از این آزمون سریلند و پیروز بیرون بیاید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها