خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهر الوند نقش روحانیّت در رهبری جامعه و مبارزه با آمریکا را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دشمنان سعی دارند تا روحانیّون را وادار به جدایی از رهبری جامعه اسلامی نمایند
کد خبر: ۸۶۳۹۷۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر الوند به بیان شاخصه های تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: نامزدهای محترم انتخابات باید مراقب باشند تا در تبلیغات خود، ارزشهای نظام را تخریب نکنند.

طهماسبی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی افزود: نامزدهای انتخابات باید برنامه های خود را ارائه داده و از بیان آمارهای غیرمنطقی، غیرواقعی  و تخریب یکدیگر خودداری کنند.

وی ادامه داد: طرفداران و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کمال صداقت و راستی سخن گفته و در بیان موضوعات غلو نکنند.

امام جمعه الوند ضمن تأکید بر حفظ وحدت در سال همدلی و همزبانی بیان داشت: نامزدهای محترم ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دادن وعده های ناممکن خودداری نمایند، زیرا جمهوری اسلامی به گونه ایی پایه ریزی شده که هر بخش از نظام، اختیارات خاص خود را داشته و از امکانات محدودی برخوردار است.

طهماسبی عنوان کرد: نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  باید از بالابردن سطح توقعات مردم اجتناب کنند، زیرا در این صورت مدیون مردم و نظام اسلامی خواهند شد.

این مقام مسئول در ادامه به تبیین سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز پرداخت و اظهار داشت: حمله به شورای نگهبان از طرح های دیرین آمریکاست و آنها از دیرباز تا کنون به دنبال از بین بردن  این چشمان امین و بیدار نظام اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام طهماسبی اضافه کرد: در همه کشورهای دنیا سیستم نظارتی تعریف و فیلتری برای عبور از آن در نظر گرفته شده است که نمونه آن را می توان در شورای عالی قضایی آمریکا مشاهده کرد.

خطیب جمعه شهر الوند تصریح کرد: نظارت به معنای نظارت استصوابی است و در این صورت مؤثر خواهد بود، اما در غیر این صورت فقط به شکل نظاره تبدیل خواهد شد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مردم با انتخاب اصلح خود، به افرادی رأی بدهند که اصل نظام را قبول داشته و بتوانند خدمات بیشتری را به جامعه ارائه کنند.

وی فرا رسیدن روز روحانیّت و سالروز شهادت حجت الاسلام شهید محلاتی را گرامی داشت و یادآور شد:  شهید محلاتی از یاران کم نظیر امام خمینی(ره) و اولین گوینده صدای انقلاب اسلامی ایران بود.

امام جمعه شهر الوند نقش روحانیّت در رهبری جامعه و مبارزه با آمریکا را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دشمنان سعی دارند تا روحانیّون را وادار به جدایی از رهبری جامعه اسلامی نمایند، اما جوانان و مردم جامعه روحانیّت را بدنه خدمتگذار به جامعه اسلامی  می دانند.

طهماسبی  ضمن تقدیر از حضور بی نظیر مردم شهر الوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم شهر الوند و شهرهای همجوار با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را  بر کتاب افتخارات خود افزودند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها