مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی شاهرود از کسب شش سهمیه حضور در المپیاد کشوری توسط دانشجویان شاهد این دانشگاه در رقابت های منطقه سه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۹۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

حجت الاسلام هادی امینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کسب سهمیه حضور در المپیاد کشوری توسط دانشجویان شاهد اظهار کرد: شش نفر از دانشجویان پسر این دانشگاه در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهرود و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه که از  22 بهمن ماه سال جاری لغایت 24 این ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، موفق به کسب سهیمه حضور در المپیاد کشوری شدند.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها دانشجویان شاهددر چهار رشته انفرادی شنا، دومیدانی، تنیس روی میز و شطرنج به رقابت پرداختند که در پایان و در رشته شنا حسین شریعتی در ماده 50 متر آزاد،50 متر کرال و 100 متر آزاد پس از غلبه بر حریفان، سه مدال طلا را بر گردن آویخت.

وی افزود:  علی سروری هم در 50 متر آزاد و پوریا یونس آبادی در 100 متر آزاد به مقام سوم رسیدند.

امینیان اظهار داشت: در رقابت های تنیس روی میز نیز، علی مشکانی و حمید رضا محمدی در دوبل بعد از دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه سمنان به مقام سوم دست یافتند.

وي گفت: حسن تیله ور و هادی ایمان پور هم در رقابت های شطرنج به ترتیب موفق به کسب مقام سوم و چهارم شده و سهمیه حضور در المپیاد کشوری را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است دانشگاه های سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، بجنورد و بیرجند دانشگاه های شرکت کننده در مسابقات دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه 3 بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها