لیگ تکواندو باشگاه های استان مرکزی

قهرمانی پتروشیمی الف در رده خردسالان و نونهالان

مسابقات لیگ تکواندو استان مرکزی با قهرمانی تیم تکواندو پتروشیمی الف در هر دو رده خردسالان و نونهالان عصر روز جمعه به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

چهارمین دوره لیگ تکواندو خردسالان و نونهالان استان مرکزی با قهرمانی تیم تکواندو پتروشیمی الف  در هر دو رده سنی به اتمام رسید و تیم تکواندو خردسالان هیات تکواندو ساوه و تیم کانون بسیج اراک در رده خردسالان دوم و سوم شدند و تیم های تکواندو فاتح اراک و ساوه در رده سنی نونهالان دوم و سوم  شدند.

در این دوره از مسابقات شش تیم از شهرستان های استان حضور داشتند و از تاریخ 22 آبان ماه 94 تا 30 بهمن 94 در خانه کاراته مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار گردید.

در پایان این مسابقات در رده خردسالان، بهترین داور: احمد مرادی ، بهترین مربی : فردین ادریس آبادی از تیم پتروشیمی الف، بهترین سرپرست: ایمان گلشن حسینی از تیم ساوه ، بهترین بازیکن: آرمین احمری از تیم پتروشیمی و با اخلاق ترین بازیکن: مرتضی کریمی از تیم فاتح معرفی شدند.

همچنین این مسابقات در رده نونهالان بهترین داور: نبی نظری ، بهترین سرپرست:علی علیدادی از تیم کانون بسیج،بهترین مربی : فردین ادریس آبادی از تیم پتروشیمی الف، با اخلاق ترین بازیکنان : امیرحسین بهادری از تیم کانون بسیج و مهدی محمدی گواری از تیم پتروشیمی، بهترین بازیکنان : محمد حمیدی از تیم کانون بسیج و کیا رفیعی از تیم پتروشیمی از سوی کارشناسان تکواندو انتخاب شدند.

این دوره از مسابقات باحضور 5 تیم در رده خردسالان و 5 تیم در رده نونهالان و با حضور 100 ورزشکار تکواندو کار به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین سنین تکواندو کاران در رده خردسالان از 9 تا 11 سال و در رده نونهالان 11 تا 13 عنوان شده است.
ارسال نظرات