مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت: خطر نفوذ و تهدیدات درونی ناشی از تحریف شخصیت امام خمینی(ره) و اصول انقلاب و ارائه تعریف های جدید از اسلام از سوی برخی مسئولین اجرائی کشور است.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۳۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عمران هاشمی در نشست تبیین خط امام راحل(ره) در قوچان با اشاره به مساله نفوذ اظهار داشت: خطر نفوذ و تهدیدات درونی ناشی از تحریف شخصیت امام خمینی(ره)، اصول انقلاب و ارائه تعریف های جدید از اسلام از سوی برخی مسئولین اجرائی کشور است.

وی با بیان اینکه برخی با تحریف اصول انقلاب درصدد کمرنگ کردن استکبارستیزی در کشور می‌باشند، ادامه داد: طی ۳۷ سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید استکبار قرار گرفته و این درحالیست که جامعه اسلامی در برابر تمامی تهدیدات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی مقاومت کرده است.

وی افزود: در حال حاضر غرب با تغییر راهبرد خود پیرامون جمهوری اسلامی ایران درصدد  کنار زدن انقلابیون است تا از بستر موجود برای نفوذ در لایه های مختلف کشور استفاده کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا انقلابیون را در برابر انقلاب قرار دهد، تصریح کرد: تضعیف اصول انقلاب منجر به تضعیف جمهوری اسلامی ایران می شود و درشرایط کنونی کشور به مرور شاخص ها و اصول انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) نیاز داریم.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد: مساله نفوذ، تحریف شخصیت امام خمینی(ره) و بازخوانی عوامل ماندگاری نظام انقلاب اسلامی از مهمترین دغدغه های معظم له در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به برخی از شاخص ها تاکید کرد: استقلال ملی، اسلام ناب محمدی، اعتماد به وعده الهی، اعتقاد به مردم، مقابله با استکبار و تکیه بر وحدت ملی از مهمترین شاخص ها و اصول امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی و انقلابی گری از عوامل قدرت است، تاکید کرد: معظم له تاکیدات زیادی بر وحدت داخلی داشته اند زیرا اختلافات داخلی زمینه دخالت خارجی را ایجاد می کند و تمامی مشکلات موجود در برخی کشورهای منطقه ناشی از اختلافات داخلی و عدم وحدت ملی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در پایان یادآور شد: اعتدال، موضوعی بسیار پسندیده در میان افراط و تفریط است اما در میان حق و باطل، اعتدالی وجود ندرد و نمی‌توان با روحیه انقلابی در کنار استکبار قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها