خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت شهر درق گفت: علی‌رغم تمام هجمه‌های دشمن شورای نگهبان به خوبی وظیفه خود را به انجام رسانیده است.
کد خبر: ۸۶۳۹۸۶۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام امانی امام‌جمعه موقت شهر درق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: توقع به‌اندازه زن و شوهر از یکدیگر مهمترین عامل ایجاد صفا و صمیمیت در خانواده‌هاست.

وی بخشش خطاهایی که از روی جهل و غفلت صورت می‌گیرد و همچنین زیر ذره‌بین نگذاشتن رفتارهای یکدیگر را دو عامل افزایش صمیمیت و آرامش در خانواده عنوان کرد.

حجت‌الاسلام امانی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم استان، شهرستان و شهر درق در مراسم استقبال و تشیع پیکر شهید محمدتقی اربابی مدافع حرم حضرت زینب (س) اظهار داشت: شهدا مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند و با ورود این شهید گرانقدر به دارالنور، بار دیگر فضای شهر حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت و فضای شهر معطر به شمیم خلوص و معنویت این شهید بزرگوار شد.

وی همچنین با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) وظیفه شورای نگهبان را حفظ و حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: علی‌رغم تمام هجمه‌های دشمن این نهاد به خوبی وظیفه خود را به انجام رسانیده است.

خطیب نماز جمعه شهر درق ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز هفتم اسفند بر انتخاب فرد اصلح از سوی مردم تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار