خطیب جمعه رشتخوار:

حضور در انتخابات احترام به قانون است

خطیب جمعه رشتخوار ضمن اشاره به اینکه انتخابات یک مسئولیت بزرگ بر دوش تک تک اعضای جامعه است گفت: حضور در انتخابات در حقیقت احترام به قانون کشورمان است.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۱۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبر گزاری بسیج حجت السلام مهدی بهرمند در جمع پرشور نمازگزاران نماز جمعه در  مسجد علی ابن ابی طالب (ع) با عرض تسلیت پیشاپیش سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اول اسفند روز روحانیت اشاره نمود و اظهار داشت: نقش روحانیت در تمام عرصه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پررنگ بوده است و کاری که امام راحل به سرانجام رساند، کار تمام روحانیت را کامل کرد.

وی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس ۳ هزار ۴۱۷ شهید روحانی که ۱۵ درصد جمعیت کل طلاب و روحانیون آن زمان را تشکیل می دادند در راه نظام و انقلاب به شهادت رسیدند، که از این تعداد ۲۶ نفر نماینده مجلس، ۴۳ نفر ائمه جمعه، ۲۰ نفر از مسئولین قوه قضائیه و ۱۵ نفر طلبه خواهر و… بودند.

خطیب جمعه رشتخوار در ادامه به نزدیک شدن به انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران ملتی، صبور و پر افتخار است که در هرجایی که لازم بود حماسه آفرید، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه به یاد ماندنی از سوی ملت بزرگ ایران بود و جهان در انتظار یک حماسه دیگر از سوی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات یک حلقه وصل بین مردم و نظام است و به فرمایش مقام معظم رهبری تزریق خون تازه ای است در کالبد این نظام. حضور در انتخابات احترام است به قانون و به همه ملت، هر کسی در این رقابتها به پیروزی رسید به نفع ملت است و پیروز نهایی ملت ایران است.

وی در خصوص انتخاب فرد اصلح افزود: انتخابات یک مسئولیت مهم است بر دوش تک تک ما که روز قیامت باید پاسخگو باشیم، ملاک انتخاب چه بود، آنجا بحث حزب گرایی و قومیت را سوال نمی‌کنند این مسئولیت سنگین است که باید با دقت بر آن توجه شود.

حجت السلام مهدی بهرمند در ادامه به سخنان امام راحل اشاره کرد و یاداور شد: امام (ره) یک شخصیت دینی و سیاسی کامل بودند که می‌فرمایند توجه به ملاک و میزان دینی در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است باید یک انسان معتقد و وفادار به ولایت فقیه انتخاب شود، اگر بخواهیم شکوه و اقتدار این ملت را بیشتر کنیم باید از ولایت فقیه حمایت و پیروی کنیم.

وی در ادامه به خصوصیات یک نماینده خوب اشاره و خاطرنشان کرد: باید نماینده ای انتخاب شود که بدون گرایش به شرق و غرب باشد، کسی نباشد که دلش بتپد برای آمریکا، کسی باشد که معتقد است به نظام و انقلاب، نترس شجاع و دلسوز برای نظام، اسلام و مردم کشورش باشد، به سوابق و اجرائیات سیاسی نمایندگان قبل و بعد از انقلاب، اعمال و رفتار آنها از رژیم طاغوت تا کنون به اینها توجه شود.

خطیب جمعه رشتخوار با درخواست از مسئولین اذعان نمود: مسئولین به فکر ایجاد فضای سالم و حضور حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح باشند و ایجاد احصای پیروزی ملی بعد از انتخابات را فراهم کنند.

وی همچنین در خصوص اظهارات برخی در رابطه با شورای نگهبان افزود: متاسفانه عده ای هستند که ادعای همراهی با امام (ره) را دارند اما خط و مشی امام (ره) را ندارند، کشوری مثل آمریکا جایی که به نفع جمهوری اسلامی باشد را تضعیف می کند آمریکا با کلیت ما مخالف است، امام (ره) می فرماید هر کس شورای نگهبان را تضعیف کند مفسد فی الارض است؛ باید سعی کنیم پرهیز کنیم از حرفی که به نفع دشمن است چرا که سودش را دشمن خواهد برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار