خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان با بیان اینکه هر کس که در صدد بر هم زدن انتخابات باشد بر اساس قانون برخورد می کنیم گفت: هیچ در انتخابات بر دیگری مقدم نیست و کمال دقت در صیانت از آرا را داریم.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۵۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایرج حیدری فرماندار تاکستان در جلسه شورای اداری شهرستان تصریح کرد: باید با حفظ حرمت در تبلیغات و هوشیاری نسبت به اختلاف افکنی که از بیرون از مرزها است داشته باشیم و نامزدهای انتخاباتی بر مدار قانون حرکت کنند، بررسی و نظارت بر انتخابات تعطیل بردار نیست و هیچ کس در انتخابات بر دیگری مقدم نیست.

وی گفت: انتخابات و رای مردم در دست ما امانت است، از تمامی کارکنان دولت درخواست دارم صاحب هر سلیقه و عقیده ای که هستید و هر فردی را که انتخاب می کنید در رفتار اداری خود دخالت ندهید، و اگر قصد تبلیغ برای شخصی را دارند مرخصی بگیرند و دستگاه دولتی را زیر سوال نبرند.

فرماندار تاکستان گفت: نگاه مسئولین در انتخابات نگاه کاری باشد و اگر در روند انتخابات مشاهد شود که شخصی جهت دار حرکت می کند قانونی برخورد می

نماینده عالی دولت در تاکستان تصریح کرد: وظیفه مردم در انتخابات شرکت حداکثری است و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است که رهبری می فرمایند شرکت در انتخابات را مثل نماز اول وقت به جا آورده شود.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی یک پای انتخابات هستند تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به راحتی به دست نیامده و آنهایی که زمان جنگ حضور داشتند دیدند که همسنگران چگونه جان دادند برای این انقلاب و این انقلاب ماحصل این افراد است.

وی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب مال مردم است خاطر نشان کرد: تحت هیچ شرایطی مردم دست از آرمان های انقلاب و ولایت و ارزش ها بر نخواهند داشت و هر چه دشمن بخواهد نفوذ کند مشت های مردم گرده خورده تر می شود.

فرماندار تاکستان با اشاره به انتخبات مجلس خبرگان گفت: در بین علما رقابت معنا ندارد و مهم انتخاب مردم است در استان قزوین نیز آیت الله اسلامی، تلخابی و رجبی در شهرستان تاکستان تبلیغات خود را شروع کرده اند.

حیدری گفت: آنچه که در نحوه تبلیغات باید رعایت شود و بارها برای نامزدها به صورت مکتوب اعلام شده حرکت در مدار قانون است و هر کس در مسیر قانون حرکت کند خود و دیگران را دچار مشکل نمی کند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولین برگزاری انتخابات از بدنه مردم هستند تصریح کرد: انتخابات 7اسفند با 171شعبه اخذ رای برگزار می شود که در هر شعبه 18الی 20نفر فعالیت دارند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها