رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل:

حفظ حرمت متقابل نامزدها مورد توجه قرار گیرد

حفظ حرمت متقابل نامزدها باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد فضای سالم انتخاباتی در استان باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۹۹۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: پایبندی و تبعیت از قانون باید سرلوحه نامزدهای انتخاباتی بوده و تلاش کنند در چارچوب قانون در عرصه انتخابات و تبلیغات عمل کنند.

وی حفظ ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و دینی را از جمله شاخصه‌های نامزدهای انتخاباتی دانست و تصریح کرد: باید نامزدها تلاش کنند تا این موارد را رعایت کرده و با این امر زمینه حضور مردم را به شکل گسترده در انتخابات فراهم کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل با تاکید بر پرهیز نامزدها از برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی نظیر تهمت، تخریب و و عده‌های غیرقابل تحقق افزود: حفظ حرمت متقابل نامزدها باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد فضای سالم انتخاباتی در استان باشیم.

بیدار با اشاره به جایگاه قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مردم تلاش کنند تا با توجه به اهمیت مجلس شورای اسلامی نمایندگانی اصلح و شایسته این جایگاه را انتخاب کنند تا این افراد بتوانند از حق و حقوق مردم به خوبی دفاع کرده و در جایگاه قانونگذاری نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت: نمایندگان انتخاب شده از سوی مردم باید براساس وظایف شرعی و قانونی که دارند از خواسته‌های مردمی دفاع کنند و با اقدامات شایسته و موثر در زمینه اعتلا و پویایی نظام اسلامی تلاش و جدیت کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: انتخابات در ایران اسلامی به شکل مردمی و با مشارکت بالای مردمی برگزار می‌شود به طوری که در 35 دوره انتخابات شاهد این حضور گسترده و پرشور مردمی بودیم به طوری که دموکراسی بر پایه مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی حاکم شده است.

ارسال نظرات