خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی بسیج :کسانی که به انتخابات بعنوان یک پروسه ی معمولی نگاه میکنند کوته فکر هستند.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ دکتر علی سلیمان دوست در نشست بصیرتی سیاسی پاسداران سپاه ناحیه گالیکش اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم جنگ با مشرکین تمام شدنی نیست ،مگراینکه آنها شمارا بدین خودشان دربیاورند.

وی درادامه افزود :انتخابات یک جنگ است کسانی که به انتخابات بعنوان یک پروسه ی معمولی نگاه میکنند کوته فکر هستند.

سلیماندوست با اشاره به اینکه انتخابات ازبرکات انقلابی بود که مردم بارهبری امام خمینی ره انجام دادند گفت : شروط اصلی که درانتخابات مهم است مشارکت و حضور همگانی و حداکثری است همچنین انتخاب آگاهانه همراه با بصیرت و مبتنی بر اصلح شرط دیگری در انتخابات است.

کارشناس سیاسی بسیج با طرح این سوال که چرا میگوییم مشارکت حداکثری؟ اذعان کرد : بالاترین نعمتی که خداوند به ماداده است نعمت امنیت است وامنیت بدست نمی آید مگر باپیدایش اقتدار ملی واقتدار ملی کسب نمیشود مگر با وحدت و انسجام ملی و وحدت ملی تجلی نمی یابد مگر با حضور در صحنه های انقلاب اسلامی که یکی ازآنها انتخابات است.

وی همچنین با تعریفی ازاقتدار گفت : اقتدار یعنی وقتی دشمنان 22بهمن را حضور گسترده و درانتخابات نیز این حضور را می بینند میفهمند که ایرانی ها در صفوف خط مقدم هستند و اجازه نزدیک شدن ندارند وهمین اقتدار عامل امنیت ماست و ما نیز که دارای اقتدار و عزت بین المللی هستیم باید درداخل وحدت داشته باشیم وهمدلی و هم زبانی که امام خامنه ای فرمودند بعنوان شعار سال باید برای همه الگوی حرکت باشد.

سلیمان دوست انتخابات را عامل وحدت و انسجام داخلی بیان کرد و خاطر نشان کرد :ببینید سخنان رهبری چقدر باعمق بوده است این وحدت داخلی با ید با حضور همگانی در صحنه ها حفظ شود که یکی از انها انتخابات است که سبب تقویت جبهه ی مقاومت میشود.

کارشناس سیاسی بسیج در پایان با برشمردن انتخاب اصلح گفت: درانتخاب اصلح به نکاتی دقت بکنید،کسی که رد صلاحیت شد کسی که مشکلی برایش پیش آمد ،چطور با شورای نگهبان صحبت میکند،مثلا کسی که به شورای نگهبان جسارت کرد نخوانده بود که امام خمینی( ره) در صحیفه ی نور فرمود کسی که به شورای نگهبان این طور بگوید مفسد فی الارض است ودوم انتقاد کنید برنامه ریزی کنید طرح بدهید و لی حواستان باشد در درون نظام حرف آخر را باید رهبری بزند ببینید که التزام عملی به ولایت فقیه در رفتار او دیده شود و التزام به قانون هم مطلب دیگری است که در موضع گیری ها آشکار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها