امام جمعه شهر بن:

سپاه و بسیج در عمل پیرو ولایت است

حجت الاسلام میرافضلی گفت: سپاه و بسیج‌ بر خلاف عده ای که فقط در حرف دم از ولایت و رهبری می زنند، در عمل پیرو ولایت و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۶۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندهی، مسئول نمایندگی و جمعی از پایوران سپاه ناحیه بن با حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی، امام جمعه جدید شهرستان بن دیدار کردند.

حجت الاسلام مصطفی عباسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این دیدار با ابراز خوشحالی از حضور حجت الاسلام میر افضلی در شهرستان بن، ضمن خیر مقدم به امام جمعه جدید این شهر اظهار داشت: سپاه ناحیه شهرستان با تمام قوا در خط ولایت به انجام وظایف خود در شهرستان شهیدپرور بن با همکاری امام جمعه محترم اهتمام خواهد ورزید.

سرهنگ دوم پاسدار سید اصغر موسوی، فرمانده سپاه ناحیه بن نیز در این دیدار با اشاره به تشکیل ناحیه مقاومت بسیج بن در اولین روزهای پس از شکل گیری شهرستان، مهمترین اولویتهای سپاه را هدایت حلقه های صالحین، مباحث فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر، اجرای راهیان نور، یادواره های شهدا، و محرومیت زدایی عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان بن در این دیدار اظهار داشت: سپاه و بسیج بازوان عملی نظام هستند و بر خلاف عده ای که فقط در حرف دم از ولایت و رهبری می زنند، در عمل پیرو ولایت و مقام معظم رهبری است و طبق منویات ایشان عمل می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی افزود: آبرویی که خدا به سپاه و بسیج و روحانیت داده، امانت الهی است که باید در حفظ این امانت کوشا باشیم و این امانتی را که به برکت خون شهدا به ما رسیده است، به خوبی پاسداری و حراست کنیم.

امام جمعه بن، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی چون نمی توانند از طریق کودتای نظامی به این انقلاب ضربه بزنند، و این نظام در سایه رهبری مقام معظم رهبری و وحدت و پیشرفت های نظامی رو به پیشرفت در حال حرکت است، لذا رو به کودتای لبخند آورده اند و می خواهند با نفوذ دادن افراد متمایل به غرب در درون مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، فتنه های جدیدی را به نظام تحمیل کنند.

وی، از حضور جوانان انقلابی در صحنه بعنوان مدافعان انقلاب نام برد و خاطرنشان ساخت: که اگرچه با تلاش جوانان انقلابی نظام حفظ خواهد شد، ولی ضربات جبران ناپذیری به کشور تحمیل خواهد شد، همانگونه که خسارات فتنه 88 هنوز جبران نشده است.

ارسال نظرات