عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
عضو کمیسیون عمران گفت: دولت دست از وعده‎های کاذب خود به مردم را بردارد دولت پول آزاد شده را مجدد برای خرید پژو و هواپیمای فرانسوی بلوکه می‎نماید و از ورود به به بخش صنعت و تولید ممانعت می‎کند مردم را دلگیر ساخته است.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۹۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

عباس فلاحی باباجان عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بازگشت شرکت پژو به بازارهای ایران، اظهار داشت: اینکه پژو در پسا برجام به دلیل اقدامات نامناسب در دوران تحریم عذر خواهی نکرد و دوباره دولت پژو را در اولویت بستن قرارداد لحاظ نمود ابهامات فراوانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم توقع گشایش در حوزه اقتصادی دارند افزود: دولت باید دست از وعده‎های کاذب خود به مردم بردارد؛ مردم دلشان به بازگشت پول های بلوکه شده به کشور بود تا به واسطه آن بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه کاهش یابد که دولت تدبیر و امید با بی تدبیری تمام پول های مملکت را مجدد برای خرید پژو و هواپیمای فرانسوی مصرف کرد. این قرارادادها چه سودی برای مردم دارند؟!

فلاحی ادامه داد: نیمی از صنایع تولیدی، کارگاه های تولیدی در آذربایجان شرقی به تعطیلی کشیده شده است و موجب بیکاری قشر گسترده‎ای گردیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از ضعف فرودگاه های کشور برای سرویس دهی به فرودگاه های جدید تاکید کرد: نگهداری هواپیمای ایرباس برای کشور مشکل است، امکانات فرودگاهی ضعیف است و قشر محدود و خاصی، قادر به استفاده از هواپیما خواهد بود؛ پس چرا دولت در این جهت هزینه پرداخت کرده است؟! هواپیما ضروری بوده است یا سفره معیشتی مردم؟!

ارسال نظرات