خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان گفت: خدای متعال از باب قاعده لطف، هدایت گری جوامع را با واسطه به عهده علمای دین قرار داد تا مردم را با الزامات رفتاری که منطبق با شریعت است آشنا کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین خواجوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان در دومین دوره تربیت و تعالی اظهار داشت: از ویژگی های ممتاز انسان نسبت به سایر موجودات آزادی اراده و اختیار است.

وی ادامه داد: این آزادی انسان با اراده و اختیار هم می تواند مقرب درک حقانیت و واقیت باشد و هم می تواند مبعد درک حقانیت باشد.

خواجوی عنوان کرد: خدای متعال از باب قاعده لطف، هدایت گری جوامع را بالواسطه به عهده علمای دین قرار داد تا مردم را با الزامات رفتاری که منطبق با شریعت است آشنا کنند.

وی هدف از برگزاری دوره تربیت و تعالی را عمق بخشی و استحکام پایه های اعتقادی بسیج براساس فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تقویت باورهای دینی، رشد فضایل اخلاقی و معنوی بسیجیان، مسئولیت پذیری و ملتزم شدن مخاطبان به فرایض دینی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه درمیان ابراز امید واری کرد: با برگزاری تربیت وتعالی ناحیه ای بتوانیم روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری را در بسییجیان تقویت و روحیه ایثار، مقاومت و شهادت را در بسیجیان افزایش دهیم.

گفتنی است، به همت معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه مقاوت بسیج سپاه درمیان دومین دوره تربیت تعالی ناحیه ای با حضور مسئولین شعب نمایندگی در حوزه ها، فرماندهان پایگاههای مقاومت و مسئولین نظارت وتایید صلاحیت پایگاهها و فرماندهان گردان ها برگزار شد در محل حسینیه شهدای گمنام قهستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها