محدودیت‌های قانونی برای محل ستادهای انتخاباتی تعریف شده که در صورت مشاهده بی توجهی به آن با نامزد خاطی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۱۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در هر یک از مناطق شهری اردبیل نامزدها می‌توانند یک ستاد خواهران و یک ستاد برادران ایجاد کنند، افزود: درمجموع تعداد ستادهای هر نامزد می‌تواند هشت مورد باشد.

وی افزود: محدودیت‌های قانونی برای محل ستادهای انتخاباتی تعریف شده که در صورت مشاهده بی توجهی به آن با نامزد خاطی برخورد خواهد شد.

به گفته فرماندار اردبیل محدوده‌های شعاع ۵۰ متری میادین از خط عابر پیاده، میدان شریعتی تا میدان امام حسین (ع)، پیر عبدالملک تا بازار و چهارراه امام تا میدان ورزش ممنوعیت برپایی ستاد تبلیغاتی دارد.

زنجانی خواستار توجه نامزدها به محدودیت‌های قانونی تبلیغاتی شد و تأکید کرد: درعین‌حال ستادهای تبلیغاتی نباید چسبیده به هم باشند.

وی بابیان اینکه مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، اضافه کرد: در سطح شهر اردبیل بیش از ۳۰۰ مکان برای الصاق عکس نامزدها تدارک دیده شده است.

فرماندار اردبیل افزود: علاوه بر این مهلت ۱۵ دقیقه‌ای سخنرانی برای هر نامزد تدارک دیده شده و چهار مسجد قدس، امام علی (ع)، مسجد جامع نیار و سینا برای سخنرانی‌ها پیش‌بینی شده است.

زنجانی تصریح کرد: سخنرانی‌ها از امروز شنبه آغاز شده و تا سه‌شنبه تداوم خواهد داشت و تمامی سخنرانی‌ها مستند می‌شود.

ارسال نظرات