خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۶۴۰۱۳۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ به نقل از جهان نیوز برخی از رسانه های داخلی با حمله به اقدامات روسیه در سرکوب تروریست های تکفیری سوریه، نقض حریم هوایی ترکیه را بهانه حمله خود به این اقدامات کرده اند.

خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا، همسو با سیاست های دولت های مرتجع منطقه و غرب به حمایت تلویحی از دولت ترکیه پرداخت. بهرام امیر احمدیان تحلیلگر مسائل روسیه، در گفتگو با این خبرگزاری، با اشاره به مفاد پیمان ناتو می گوید: "به نظر می‌رسد روسیه در منطقه در حال خلق و ایجاد مشکل جدیدی است که هم برای خود و هم برای خاورمیانه خطرآفرین خواهد بود."

وی در ادامه می افزاید: "استقرار سامانه دفاعی اس – 400 در مرزهای سوریه که در مجاورت با مرزهای ترکیه قرار دارد باعث شده تا تردد هواپیماها در آن نقطه با مشکل روبه‌رو شود و به حالت تعلیق درآید که یک حریم ممنوع پروازی در آنجا ایجاد شده و فضا به نوعی شده که در هر زمان ممکن است این سامانه عکس‌العمل نشان دهد و فاجعه دیگری به بار آید."

حال باید پرسید،‌ چگونه است که اقدامات دولت روسیه برای سرکوب تروریست هایی که از هیچ جنایتی علیه بشریت دریغ نکرده اند و دولتی همچون ترکیه که به طور مستقیم یا غیر مستقیم حامی آنان بوده است، از سوی برخی رسانه های داخلی زیر سوال می رود و اقدامی جنجال برانگیز و تهدید کننده امنیت منطقه تلقی می شود!

در حالی که ملت مظلوم سوریه سال هاست با تروریست های تکفیری در حال نبرد هستند کشورهایی همچون ترکیه، قطر و عربستان با حمایت مالی و تسلیحاتی خود تروریست ها را در ریختن خون مردم بیگناه سوریه و عراق کمک می کنند. تروریست هایی که به فجیع ترین شکل ممکن با ددمنشی و خوی درندگی خود به زن و مرد و کودک و جوان رحم نمی کنند و تاکنون جنایت های بیشماری را در این زمینه مرتکب شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها