خبرهای داغ:
ارتش سوریه با کمک متحدان خود توانست در استان لاذقیه،‌ روستاهای «عین القنطره» و «حنسبا» و در ریف جنوب شرقی استان حمص مناطق «المکاسر» و «المطاحن» را آزاد کرده و به طول 10 کیلومتر در عمق استان الرقه مرکز داعش پیشروی کند.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۴۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ارتش سوریه در عملیات موفق خود امروز چند منطقه و روستار را از سیطره تروریست‌ها آزاد کرده و چندین تروریست را از پای در آوردند.

لاذقیه

به گزارش پایگاه خبری «بیروت پرس»، ارتش سوریه در پیشروی خود در منطقه ریف شمالی استان اللاذقیه، روستای «عین القنطره» و روستای «حنسبا» را در نزدیکی شهرک «کنسبّا» را آزاد کرد.

ارتش سوریه پنجشنبه با حمله به مواضع تروریست‌ها در ریف شمالی لاذقیه کنترل شهرک کنسبا را به دست گرفت و با فرار تروریست‌ها به استان ادلب در شرق به 3 کیلومتری استان ادلب رسید.

حمص

در همین راستا، پایگاه خبری «سوریا الآن» گزارش داد، ارتش سوریه به کمک متحدان خود اقدام به انجام عملیات نظامی در ریف جنوب شرقی استان حمص کرده و توانستند دو منطقه «المکاسر» و «المطاحن» را آزاد کنند.

 افزون بر این، ارتش سوریه توانست راه امداد رسانی به عناصر تروریستی مسلح در منطقه «المحسه» و شهرک «القریتین» را پس از تسلط بر بلندی‌های راهبردی مشرف بر «القریتین»، قطع کند.

شهرک القریتین از پایگاه‌های مهم گروه تروریستی داعش در ریف جنوب شرقی حمص به شمار می‌رود.

درعا

به گزارش «سوریا الآن»، یگان‌های ارتش سوریه در کمین خود علیه تروریست‌ها توانستند خودروهای حامل سلاح‌ها و مهمات را که از استان «درعا» به سمت «السویداء» در حرکت بودند، ضبط کنند.

رقه

از سوی دیگر، پایگاه خبری «العهد» لبنان گزارش داد، یگان‌های ارتش سوریه با حمایت نیروهای دفاع ملی و جنگنده‌های روسی در منطقه «اثریا» به سمت شهر «الرقه»، مرکز خلافت داعش پیشروی خوبی داشته‌اند و توانستند بیش از 10 کیلومتر با عرض بیش از 4 کیلومتر در عمق مناطق تحت سیطره داعش نفوذ کنند.

ارتش سوریه و نیروهای متحد آن سعی دارتد با ادامه عملیات خود در الرقه امنیت جاده أثریا- الرقه، جاده الرقه – دیرالزور تا استان الحسکه را تأمین کنند.

دیرالزور

از طرفی دیگر، منابع میدانی اعلام کردند در حملات جنگنده‌های روسی به خودروی تروریست‌ها در ریف غربی دیر الزور 4 نفر از تروریست‌ها کشته شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها