خبرهای داغ:
برخی کانال‌ها از تصمیم جدید و خطرناک ستاد رصد و عملیات روانی اصلاحات خبر دادند و نوشتند که این ستاد، دستورِ تند، رادیکالی و دوقطبی کردن فضا را به رسانه‌های این جریان ابلاغ کرده است.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۵۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

پیامک جالب باهنر برای احمد توکلی

احمد توکلی در کانال تلگرامی خود نوشت : پیامک دیشب مهندس باهنر توجهم را جلب کرد؛

ای چشمه ی نور، انشعاباتت کو؟

ای خانه ات آباد، خراباتت کو؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست؟

ای عشق! ستاد انتخاباتت کو؟

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ کمپین مردمی «نه بزرگ به مجلس آمریکایی - انگلیسی»/ چه کسانی حامی داعش در مجلس هستند؟//آماده انتشار

فهرست‌های منتشر شده به اسم پایداری هیچ ارتباطی به این جبهه ندارند

محصولی قائم‌مقام جبهه پایداری درخصوص فهرست‌های منتشر شده به اسم پایداری گفت: فهرست‌های منتشر شده به اسم جبهه پایداری از جمله فهرست تریبون مستضعفین هیچ ارتباطی به جبهه پایداری ندارد و بنده انتساب آنها به این جبهه را تکذیب می‌کنم. جبهه پایداری از اول در ائتلاف بزرگ اصولگرایان حضور داشته و از این ائتلاف حمایت می‌کند.

پویش مردمی «رای به لیست واحد»

برخی کانال های تلگرامی با راه اندازی کمپین رای به لیست واحد اصولگرایان مشغول فعالیت هستند.

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ تحلیلی بر اقدام
پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ تحلیلی بر اقدام

انتقاد شدید چهره مشهور از علی مطهری بدلیل ایجاد شکاف در حامیان دولت

برخی کانال های خبری از جمله کانال فارس نوشتند: به دنبال انتشار فهرست "صدای ملت" از سوی علی مطهری، یک چهره مشهور سیاسی در جلسه ای، با انتقاد شدید از علی مطهری، انتشار لیست جداگانه از سوی وی را "خودسری" عنوان کرده و به چند نفر از اطرافیان خود ماموریت داده تا ضمن وادار کردن مطهری به منتفی کردن لیست "صدای ملت" زمینه را برای ارائه فهرست واحد حامیان دولت با سرلیستی عارف، مطهری و جلالی در هفته جاری فراهم کنند.

افزایش سهمیه دولت/ نوبخت جایگزین طریقت منفرد در لیست صدای ملت شد

صدای ملت با انتشار بیانیه ای از افزوده شدن نام علی نوبخت (برادر سخنگوی دولت) به فهرست کاندیداهای "صدای ملت" خبر داد.

در اطلاعیه این تشکل که علی مطهری رهبری آن را برعهده دارد آمده است: در فهرست "صدای ملت" نام جناب اقای دکتر محمد حسن طریقت منفرد با رضایت خود ایشان حذف و نام جناب اقای دکتر علی نوبخت جایگزین آن شد.

تحلیلی بر اقدام "احمقانه" بی بی سی

پرویز امینی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ورود مستقیم دولت انگلیس به مخالفت با آقایان جنتی و یزدی و مصباح، به ضد خود تبدیل خواهد شد. چرا که اولا این سه نفر به نمادهای ضد انگلیسی تبدیل خواهند شد و مردم ایران این قدر تنفر از دخالت بیگانگان در امور داخلی خود و تنفر از دولت انگلیس دارند که به عکس خواسته آنها عمل کنند.

از طرف دیگر با ترغیب مردم تهران به رای دادن به فهرست هاشمی، این فهرست را فهرستی انگلیسی پسند معرفی کرده و به طور طبیعی عرصه را برای این افراد تنگ کرده است و احتمالا آنها را به واکنش وا خواهد داشت تا از ننگ انگلیسی پسند بودن برائت بجویند.

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ تحلیلی بر اقدام

ناگفته های علی لاریجانی(نامزد انتخابات مجلس از قم) از زندگی شخصی

در دوران دانشجویی من در اطراف دانشگاه شریف، یک اتاق اجاره کردم، اما از بخت بد من، این آقای صاحب‌خانه دو همسر داشت که همسر قدیمی را در اتاقی در بالای ساختمان و در کنار اتاق من ساکن کرده بود و همسر جوان‌تر نیز با خود صاحب‌خانه زندگی می‌کرد. همسر اول صاحب‌خانه از اول شب تا نیمه‌های شب شروع به ناسزا گفتن به همسرش می‌کرد و نمی‌گذاشت که من استراحت کنم، از این‌رو بعد از حدود 4 ماه مجبور به ترک آن خانه شدم.

علت انصراف من از دبیری شورای عالی امنیت ملی وجود یک اختلاف مدیریتی با رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد)بود، البته این موضوع و دخالت‌ها منحصر به موضوع هسته‌ای نبود، بلکه مسائل مختلف دیگر را نیز در بر می‌گرفت.

ستاد انتخابیه و تبلیغات برای کاندیدای رد صلاحیت شده

برخی کانال های خبری بویژه کانال اخبار_ويژه_انتخابات از راه اندازی ستاد تبلیغات برای چند کاندیدای رد صلاحیت شده خبر دادند! و نوشتند: با وجود رد صلاحیت دو تن از نمایندگان استان کردستان آقایان حامد قادر مرزی و سید محمد بیاتیان توسط شورای نگهبان، در روز آغازین تبلیغات انتخاباتی اقدام به برپایی ستاد تبلیغاتی در حوزه های انتخابیه قروه و بیجار نموده و اظهار داشتند که تایید صلاحیت می شوند.

مهندسی انتخابات از پاستور/ دخالت مقام ارشد دولتی در انتخابات

کانال (اخبار_ویژه_انتخابات) مدعی شد: شوراهای توسعه استان ها در سراسر کشور از طرف معاون نهاد ریاست جمهوری، از هفته گذشته، ماموریت یافته اند به عنوان ستادهای مردمی حمایت از نامردهای ائتلاف انتخاباتی اصلاحات- دولت وارد میدان شده اند.

برخی کانال های خبری این حرکت را بر اساس دستور آقای مرتضی بانک معاون هماهنگی نهاد ریاست جمهوری می دانند.

وی همچنین مسوول ستاد انتخابات و عضو مرکزی حزب اعتدال و توسعه(حزب آقای روحانی) است.

حضور ۱۰ اقتصاددان در فهرست ائتلاف اصولگرایان

حدادعادل حضور ۱۰ اقتصاددان در فهرست ائتلاف اصولگرایان را نشانه توجه اصولگرایان به اقتصاد و معیشت مردم دانست.

قرار بود اپوزیسیون جای جمهوری اسلامی را بگیرند

آقای ابراهیم نبوی از اصلاح طلبان مقیم خارج گفته است:

عده‌ای تحریم انتخابات را پایان عمر جمهوری اسلامی می‌دانستند، اما حکومت ایران ازنظر عمر سیاسی نسبت به همه همسایگانش ـ جز ترکیه و پاکستان ـ پیرتر است و از همه کشورهای منطقه، ثبات سیاسی بیشتری دارد.

قرار بود جلوی ادامه عمر حکومت گرفته و اپوزیسیون جانشین آن شود، اما حالا هرروز مراسم ترحیم درگذشت نیروهای اپوزیسیون برگزار می‌شود.

حصر؛ اولویت مجلس آینده؟

فرزند آقای کروبی به بی بی سی فارسی گفته است:علی مطهری یک استثناء است؛ درحالی‌که اصلاح‌طلبان درباره "حصر" سکوت کرده‌اند اما او یک تنه بار این مسئولیت را بدوش کشید و آنرا زنده نگهداشت.

این در حالی است که نسبت نطق های علی مطهری درخصوص رفع حصر تفاوت فاحشی با نطق های او در خصوص معضلات اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ تحلیلی بر اقدام

تعابیر جالب علامه حسن‌زاده درباره آیت الله آملی لاریجانی نامزد خبرگان از مازندران

آیت‌الله آملی لاریجانی روز گذشته از علامه حسن‌زاده آملی عیادت کرد.

علامه حسن زاده در این دیدار رئیس دستگاه قضا را «دانشمندی فاضل که جان پاک و روح بلندی دارد» توصیف کرد و گفت:

من از تدریس فقه و اصول آیت‌الله آملی لاریجانی بسیار خوشحال و خرسندم و چه کسی بهتر از ایشان برای حضور در مجلس خبرگان است؟

تکذیب لیست موازی توسط شهردار

حزب نزدیک به قالیباف حمایت شهردار از لیست های موازی با #فهرست_واحد را تکذیب کرد.

حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی نوشت: متاسفانه بازار دروغ داغ است اين فهرست هيچ ربطي به آقاي قاليباف ندارد و هرگز مورد حمايت ايشان نيست لطفا دوستان اطلاع رساني كنند.

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ تحلیلی بر اقدام

نه بزرگ به مجلس آمریکایی- انگلیسی

روز گذشته نشریه ای با عنوان «فریاد بصیرت» از سوی فهرست واحد اصولگرایان در نمازجمعه تهران و مسجد ارک تهران تحت عنوان (نه بزرگ به مجلس آمریکایی- انگلیسی) توزیع شد.

حدادیان: باید به کل لیست 30 نفره ائتلاف بزرگ اصولگرایان رأی داد

آقای سعید حدادیان می گوید: اصولگرایان نباید طوری رفتار کنند که لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان خدشه دار شود و باید به کل لیست 30 نفره ائتلاف بزرگ اصولگرایان که آیات یزدی، مصباح و موحدی در شکل گیری آن اهتمام داشته و تایید کرده‌اند رای دهند.

دشمنان، آیات جنتی، یزدی و مصباح‌یزدی را هدف می‌گیرند و این نشان دهنده این است که این بزرگواران برای ما داری اهمیت و موجب خشم دشمن هستند لذا طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید عکس خواست دشمن رفتار کرد.

کمپین مردمی «نه به منفعلان در برابر حامیان داعش»

بارأی به غرب‌گرایان و منفعلان در برابر حامیان داعش، نا امنی و خطر جنگ را برای ایران به ارمغان نیاوریم...

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ تحلیلی بر اقدام

#رای_هوشمند #نجات_ملت

احتمال تعطیلی دو روزنامه برای ایجاد فضای دوقطبی/ تکراری بر حوادث 88

برخی کانال های خبری از تصمیم جدید و خطرناک ستاد رصد و عملیات روانی اصلاحات خبر دادند و نوشتند: ستاد رصد و عملیات روانی اصلاحات دستورِ تند، رادیکالی و دوقطبی کردن فضا را به رسانه های این جریان ابلاغ کرده است.

بر این اساس، باید مطالب حساسیت برانگیز مانند هجمه به دفاع مقدس، ولایت فقیه، رهبری، حصر و.. به انحای مختلف در دستور قرار گیرد. این موضوع در روزهای گذشته، توسط روزنامه قانون وروزنامه دولتی ایران عملیاتی شده است.

حتی به برخی روزنامه ها اطلاع داده شده که تا مرز تعطیلی نیز مطالب خود را منعکس نمایند به این دلیل که با طرح این مسایل، فضا به سمت دوقطبی و امنیتی شدن پیش می رود و عملا شباهت سازی با آتش افروزی های سال 88 در افکار عمومی بوجود می آید.

پیامک انتخاباتی باهنر به احمد توکلی/ کمپین مردمی «نه بزرگ به مجلس آمریکایی - انگلیسی»/ چه کسانی حامی داعش در مجلس هستند؟//آماده انتشار

خاطره تلگرامی توکلی از جلسه رهبری با لاریجانی و احمدی نژاد

احمد توکلی در کانال تلگرامی خود خاطره زیر را منتشر کرد: يك وقتي در مورد تصويب برنامه پنجم رهبری يك چيزي از من خواستند – البته به شوخي نقل كردند – در جلسه اي كه آقاي احمدي نژاد و آقای لاريجاني هم حضور داشتند بحث اين بود كه فلان كار را انجام بدهيم، آقاي احمدي نژاد گفتند به شرطي كه اين آقايون قول بدهند كه هرچه اين كميته تصميم بگيرد، راي بياورد. آقاي لاريجاني گفتند كه ما چطور مي توانيم قول بدهيم؟ چون ما كه نمي توانيم به نمايندگان دستور بدهيم. آقا خنديدند و گفتند كه اين آقاي توكلي را نگاه نكنيد كه الان مويش سفيد شده. ايشان در مجلس اول وقتي كه راي گيري مي شد از آن بالا – چون من عضو هيات رئيسه بودم – مي آمد يك چرخي بين صندلي ها مي زد، راي درست مي كرد و مي رفت بالا مي نشست. الان هم شما بخواهيد مي توانيد. من از اين فرمايش ايشان احساس كردم كه وظيفه دارم اين كار را بكنم و كردم.

آثار و تبعات رأی انگلیسی در انتخابات خبرگان

رضا سراج در کانال تلگرامی خود منتشر کرد:

سناریوی آمریکایی-اسرائیلی-انگلیسی اعمال نفوذ در انتخابات و مهندسی و مدیریت بر افکار عمومی ایرانیان که با تاکتیک در انتخابات خبرگان به چه کسی رأی بدهید و به چه کسی رأی ندهید آغاز شده است، مرحله اول یک پروژه بسیار خطرناک می باشد. دشمنان در این سناریوی جنگ ادراکی و روانی، حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح در تهران، شاهرودی، علم الهدی و سعیدی در مشهد، آملی لاریجانی در مازندران و... را آماج قرار داده اند. ( اشاره به پست فیس بوکی اکبر گاف )

با نگاه به شخصیت های انقلابی و بزرگان دینی هدف قرار گرفته در پروژه نفوذ و مهندسی افکار در انتخابات خبرگان، می توان اهداف آنان را به شرح زیر احصاء کرد.

- تخریب و مشروعیت زدایی از شورای نگهبان

- تضعیف و بی اعتبارسازی قوه قضائیه

- بی اعتبارسازی نمایندگان و منسوبان رهبر انقلاب

- تخریب بزرگان تعیین کننده در جبهه مومن انقلاب

موفقیت دشمنان در مرحله فوق، سرآغازی برای فرایند ضد انقلابی زیر خواهد بود.

- مشروعیت زدایی از انتخابات

- اعتبارزدایی از ارکان حاکمیت

- اعتماد زدایی از افکار عمومی

- تضعبف نهاد های انقلابی

سناریوی پیچیده آمریکایی-اسرائیلی-انگلیسی در ادامه، اهداف زیر را مد نظر قرار خواهد داد.

- ایجاد خلاء قانون گذاری در کشور

- ایجاد دوگانگی و تعارض در حاکمیت و جامعه

- نا امن سازی محیط داخلی ایران

- مشروطه سازی جمهوری اسلامی ایران

سخن آخر : رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند : «دشمن در صدد است افکار عمومی را از اهداف پلید خود غافل نگه دارد. آنها می خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند.مردم آگاه باشند و در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند.»
منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها