استاد اقتصاد دانشگاه گفت: اصلاح طلبان که از دغدغه مردمی آگاهی نداشته و اهداف حزبی را در نظر گرفته اند بیش از این توقع نمی‎رود تا در لیست خود اقتصاددان نداشته باشند و از دلایل عمده این است که فاقد تخصص مربوطه هستند.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۸۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

بهمن شهریاری استاد اقتصاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پشت پرده نبود اقتصاددان در لیست اصلاح طلبان اظهار داشت: نگاه برون فکنانه در اصلاح طلبان و اعتدال پیشگان به قدری است که اقتصاد کشور را چنین آسیب پذیر نموده است.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان اعتقادی به فضای اقتصادی درون‌زا ندارند افزود: در سه سال اخیر، ترمیم اقتصاد، وابسته به عده‎ای کشورها و شرکت‎های خارجی شده است تا آنها بنای اقتصاد غربی با مبنای وابستگی را پایه‎ریزی کنند.

شهریاری بیان داشت: نبود توازن آرایه‎های اقتصادی‌، نبود باور اقتصاد مقاومتی و مهمتر از اینکه پررنگ نمودن شعار ما نمی‎توانیم عده‎ای در داخل را مرعوب افکار و کالای بیگانگان ساخته است.

این استاد دانشگاه در پایان اشاره کرد: اصلاح طلبان که از دغدغه مردمی آگاهی نداشته و اهداف حزبی را در نظر گرفته اند بیش از این توقع نمی‎رود تا در لیست خود اقتصاددان نداشته باشند و از دلایل عمده این است که فاقد تخصص مربوطه هستند.

ارسال نظرات