در نفوذ نیاز به این نیست که دشمن فردی را از داخل آمریکا به کشور بیاورد و زمینه رای آوری آن را فراهم کند، بلکه از همین عناصر داخلی که غربگرا هستند و الگوی تمدن غرب را در ذهن خود دارند و تکنوکرات هستند استفاده می کند و این افراد را وارد در سیستم تصمیم گیری های کشور می کند.
کد خبر: ۸۶۴۰۲۸۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: نفوذ عمدتا از طریق کسانی صورت می گیرد که باورهایشان با باورهای انقلاب متفاوت است.
وی افزود: اگر کسی به توانمندی های جامعه و ملت، ایمان نداشته باشد و شعار ما می توانیم را قبول نداشته باشد و در مقابل، این شعارها و توانمندی های داخلی را تحقیر کند و بگوید ما قادر به انجام کاری نیستیم، این یک نوع نفوذ است.

ترقی خاطرنشان کرد: کسانی که همان خواسته ها و حرف های دشمن را مطرح می کنند که بدون اتکاء به آمریکا و غرب نمی توانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم، این افراد عملا عوامل نفوذی غرب تلقی می شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: در نفوذ نیاز به این نیست که دشمن فردی را از داخل آمریکا به کشور بیاورد و زمینه رای آوری آن را فراهم کند، بلکه از همین عناصر داخلی که غربگرا هستند و الگوی تمدن غرب را در ذهن خود دارند و تکنوکرات هستند استفاده می کند و این افراد را وارد در سیستم تصمیم گیری های کشور می کند.


ارسال نظرات