شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان تاکید کرد: دانشجویان انقلابی همواره فراتر از جناح ها و جریان های سیاسی به چشم اندازهای اقتدارآمیز نظام می اندیشند.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرنگار«سازمان بسیج دانشجویی» از گرگان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات 7 اسفندماه، در سنگرهاي جهاد علمي، از همه اقشار فهيم و مسلمان ايران دعوت نموده که با مشارکت حداکثري و انتخاب هوشمندانه خود به خلق حماسه‌اي ديگر در تأسيس مجلس همطراز گفتمان انقلاب اسلامي بپردازند.
 
متن کامل بیانیه که روز گذشته از تریبون های نمازجمعه 15 شهرستان استان نیز قرائت شد به شرح ذیل می باشد:
 
بِسمِ ا... الرّحمنِ الرّحیمِ "
میزان رای ملت است. امام خمینی (ره)

 ملت متعهد و عاشورايي ايران در  7 اسفند ماه با خلق يوم اللهي ديگر، برگ زرينی بر صفحات پر افتخار حماسه آفريني هاي سترگ خود خواهد افزود و دشمنان عنود و كينه توز خود را به خاك مذلت خواهد نشاند. مشارکت حداکثری در انتخابات نماد وحدت، و اراده ملی مردم ایران برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس می باشد.
 
 ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات 7  اسفند ماه را میدان آزمون خطیر و تاریخی،  برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب نمایندگانی صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به فرصت و سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده کشور و پی‌گیری آرمان‌های انقلاب و رهبری تبدیل خواهد‌ساخت.

مجلس کارآمد و ولایی نقطه عصبانیت و ناامیدی دشمنان است
 
چراکه تشکیل مجلس قوی، کارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه  همواره ،  نقطه عصبانیت و ناامیدی دشمنان نظام بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده است.
 
 بی تردید حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات 7  اسفندماه نمادی از حقانیت نظام و پای‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم سالاری دینی در کشور روزنه‌های امید و آرزوی دشمنان در فتنه افروزی‌های جدید را کور خواهد ساخت.
 
دانشجویان انقلابی همواره فراتر از جناح ها و جریان های سیاسی به چشم اندازهای اقتدارآمیز نظام می اندیشند

 ما دانشجویان بسیجی و انقلابی در طول عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی بارها نشان داده‌ایم همواره فراتر از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به افق‌های بلند و چشم اندازهای اقتدار آمیز برای نظام و انقلاب اندیشیده و تمامی همت و ظرفیت خود را در راستای مشارکت آگاهانه و حداکثری دانشجویان و مردم در انتخابات به کار خواهیم بست.
 
 ما دانشجویان دانشگاه های استان گلستان،  با درک دقیق مسائل روز و رصد هجمه سنگین رسانه های معاند دشمن نسبت به تضعیف جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی ، از تصمیمات تخصصی و کاملا قانونی آن شورا  اعلام حمایت داشته و این کلام گوهربار امام خمینی(ره) را بازگو می کنیم :
 
«  هر کس بگوید رأی شورای نگهبان کذا است، مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار گیرد.»
 
با حضور حداکثری و انتخاب هوشمندانه به تأسيس مجلس همطراز گفتمان انقلاب اسلامي می پردازیم
 
 ما دانشجویان  بسیجی دانشگاه های استان گلستان همدل و همزبان با مقام عظمای ولایت " حضرت الامام خامنه ای" اعلام می داریم در سنگرهاي جهاد علمي، از همه اقشار فهيم و مسلمان ايران دعوت می نماییم که با مشارکت حداکثري و انتخاب هوشمندانه خود به خلق حماسه‌اي ديگر در تأسيس مجلس همطراز گفتمان انقلاب اسلامي بپردازند.
 درپایان از ملت بزرگ و دانشجویان غیور ایران اسلامی و استان گلستان دعوت می نمائیم تا با حضور باشکوه و حماسی خود در انتخابات  7  اسفند ماه با تاسی به فرمایش امام انقلاب، حضرت الامام خامنه ای-  نشان دهند که کسی که ملت ایران را بخواهد تحقیر کند با ضربه متقابل این ملت مواجه خواهد شد.
 
قرائت بیانیه از تریبون های نماز جمعه سراسر گلستان
 
شایان ذکر است: این بیانیه روز گذشته از تریبئن های نمازجمعه 15 شهرستان استان گلستان همزمان توسط دانشجویان بسیجی قرائت شد.
" شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان "                         30/11/94      
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات