مدیر روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:
مدیر روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری جشنواره سراسری «نامواره‌های ایثار و شهادت» در استان خبر داد و گفت: توجه به نامواره‌های ایثارگری به عنوان نمادهای ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق هنرمندان برتر و جوانان به فعالیت‌های بیشتر در حوزه ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۵۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

ایوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از برگزاری جشنواره سراسری «نامواره‌های ایثار و شهادت» در استان خبر داد و اظهار کرد: مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و فرهنگ ایثارگری و همچنین استفاده از هنر برای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر دارد جشنواره «نامواره‌های ایثار و شهادت» را به مناسبت روز شهید برگزار کند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به نامواره‌های ایثارگری به عنوان نمادهای ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق هنرمندان برتر و جوانان به فعالیت‌های بیشتر در حوزه ایثار و شهادت را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: علاقمندان گیلانی جهت شرکت در جشنواره «نامواره‌های ایثار و شهادت» باید طراحی و تایپوگرافی عناوینی همچون: ایثار،شهادت،شهید،آزاده،جانباز و مفاهیم مرتبط با این موضوع را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

ایوبی با بیان اینکه آثار ارسالی می‌بایست در ابعاد 70*100، فرمت Jpg،با حساسیت dpi 300 و به صورت سیاه و سفید ارائه شود، ادامه داد: آثار باید قابلیت تبدیل شدن به مهر، فرم‌های حجمی و نقش برجسته را داشته باشد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید گیلان خاطرنشان کرد:مهلت تحویل یا ارسال آثار حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه، دهم اسفندماه 94 می‌باشد و آثار ارسالی باید طبق تقویم و زمان‌بندی جشنواره به دبیرخانه ارسال گردد لذا آثاری که دیرتر از موعد مقرر ارسال گردد،داوری نخواهد شد .

وی همچنین اضافه کرد: آثار می‌تواند به صورت حضوری یا از طریق ایمیل m.d.p.issar@gmail.com به دبیرخانه مرکزی و ایمیل nokhbegilisaar@yahoo.com   به دبیرخانه استانی جشنواره تحویل گردد.شرکت‌کنندگان گیلانی همچنین می‌توانند از طریق شماره‌ 33126021-013 با کارشناس مسئول دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان گیلان در تماس باشند.

به گزارش بسیج،نام و نام خانوادگی ارسال‌کننده اثر،نسبت ایثارگری(در صورتیکه شرکت‌کننده ایثارگر باشد)،تحصیلات(با ذکر مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی)، شماره موبایل جهت تماس، ارسال کد ملی شرکت‌کننده و نام استان و شهرستان محل سکونت از جمله اطلاعات ارسالی شرکت‌کنندگان به ایمیل جشنواره است.

انتخاب و داوری آثار در حد فاصل 11 تا 15 اسفندماه 1394 صورت می‌گیرد. مراسم افتتاح نمایشگاه، اعلام نتایج و اهدای جوایز به نفرات برتر همزمان با روز شهدا در 22 اسفند برگزار می‌شود.به نفرات اول تا سوم به ترتیب: 2 سکه تمام بهار آزادی و لوح افتخار، 1سکه تمام بهار آزادی و لوح افتخار و نیم سکه بهار آزادی و لوح افتخار اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات