رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال از کسب موفقیت دانش آموزان خلخالی به عنوان حائز رتبه اول بسیج دانش آموزی در سطح استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۸۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال که با حضور اعضای کامل این شورا در محل دفتر فرماندار خلخال تشکیل شد از کسب موفقیت دانش آموزان خلخال در کسب رتبه اول بسیح دانش آموزی استان اردبیل خبر داد.

نظری اضافه کرد: در حال حاضر سه مدرسه چمران ، هفت تیر و خاقانی خلخال با هزینه بیش از یک میلیارد و هفصد میلیون تومان از محل اعتبارت ملی از سوی نوسازی استان تحویل آموزش و پرورش شده و دانش آموزان در آن استقرار یافته اند.

فرماندار خلخال همچنی از ترقی دانش آموزان خلخالی در کسب نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی در مراحل کشوری خبر داد وگفت: در دوره متوسطه در رشته علوم تجربی در مقاطع دوم و سوم رتبه کشوری و استانی از آن دانش آموزان خلخالی است.

فرماندا رخلخال همچنین از صرف هزینه بیش از دو میلیارد تومانی در دبیرستان شهید باهنر خلخال خبر داد و گفت: بیش از 500 میلیون تومان نیز در مدرسه مسکن مهر خلخال از محل اعتبارات مسکن مهر هزینه شده است .

سید اردشیر رشیدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلخا ل گفت: امسال بیش از 550 نفر به راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شده اند و در دهم اسفند ماه نیز 200 نفر از دانش آموزان در قالب راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام خواهد شد .

رشیدی از اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج و مناسبت های فرهنگی و تقویم ملی کشورمان در بین دانش آموزان در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: امسال با تلاش دانش آموزان شهرستان خلخال 14 مقام برتر استانی در حوزه قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه کسب شده است.

در این مراسم از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش خلخال تقدیر و حکم تقدیر از اعضا توسط رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال اهدا شد.

ارسال نظرات