دوره آموزش مقدماتی سرگروههای حلقه‌های صالحین بسیج کارگری آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج کارگری استان در محل معاونت تعلیم و تربیت سپاه عاشورا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۳۹۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، دوره آموزش مقدماتی سرگروههای حلقه‌های صالحین بسیج کارگری آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج کارگری استان در محل معاونت تعلیم و تربیت سپاه عاشورا برگزار شد. سرهنگ پاسدار ناصر علیزاده مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در مراسم افتتاحیه دوره این مراسم ضمن تشکر از سرگروههای صالحین حاضر در این دوره آموزشی به بیان نحوه برگزاری دوره پرداخت و بر لزوم توجه و استفاده حداکثری از آموزش‌های اساتید تأکید نمود. علیزاده یکی از اهداف بسیج کارگری را بهره گیری از نخبگان بسیجی و کمک و مساعدت در توسعه فرهنگ کار، ارتقای وجدان کار، ارتقای دانش فنی، ارتقای کیفیت تولید، بهره گیری بهینه از تجهیزات و صرفه جویی در منابع، ایمنی و پیشگیری از حوادث دانست و تشکیل چنین دوره هایی را در تحقق این امر مفید دانست. وی توجه جدی به امر جذب، آموزش و تثبیت حلقه های صالحین را سه محور اساسی در این حلقه ها برشمرد و لزوم توجه جدی در جهت ترک منکرات رایج و ترویج معروفات راکد در جامعه بویژه کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی استان را از اهم وظایف حلقه های صالحین بسیج کارگری استان دانست. علیزاده افزود: امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز واجب است و بایستی اهتمام جدی در خصوص اجرایی کردن آن در جامعه انجام گیرد.

دوره آموزش مقدماتی سرگروههای حلقه‌های صالحین بسیج کارگری آذربایجان شرقی با حضور و تدریس مربیان صالحین استان در موضوعات مختلف در محل معاونت تعلیم و تربیت سپاه عاشورا به مدت 2 روز برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات