به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
کد خبر: ۸۶۴۰۴۰۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ی ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

حادثه تلخ و تاسف بار فتنه ۸۸ حادثه‌ای است که عده ای خواص بی بصیرت به خاطر قدرت طلبی و دنیا خواهی برای این ملت رقم زدند. غرب به تبعیت از آمریکا پس از انتخابات شورانگیز سال ۸۸ با تحمیل یک جنگ نرم تحمیلی درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، سران روسیاه فتنه به سربازی خیمه دشمن رفته و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند.

یوم الله ۹ دی در سال ۸۸ یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است. دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کنند.

سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت دینی و مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین را همراه با انفعال و عقب‌نشینی از مواضع نادرست‌شان به ارمغان آورد.

سازمان بسیج کارگری کشور ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش ۹ دی، اعلام می‌دارد جامعه کارگری و کارفرمایی استان همگام با مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی همیشه و در هر شرایطی پاسدار انقلاب و نظام و خون شهدا بوده و تحت منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) آماده حضور به هنگام جهت خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی و مدافع انقلاب می باشند.

سازمان بسیج کارگری کشور

ارسال نظرات