مسئول معاونت نشر سازمان نشر و حفظ آثار دفاع مقدس کشور:

زنده کردن پهلوانان و پهلوان سازی آیندگان رسالت اصلی کتاب کنگره است

مسئول معاونت نشر سازمان نشر و حفظ آثار دفاع مقدس کشور گفت: رسالت اصلی کتاب کنگره، زنده کردن پهلوانان و پهلوان سازی آیندگان است، چرا که پهلوان اصلی تک تک ملت ایرانند.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۲۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار ناظری در دومین کارگاه آموزشی نویسندگان دفاع مقدس که در حسینیه‌‌ی شاهد و ایثارگر بنیاد شهید گیلان برگزار با بیان اینکه نخستین کنگره‌ی شهدا در سال ۷۲ در قم با محوریت شهید زین‌الدین برگزار شد اظهار کرد: در آن کنگره هدف تجدید یاد شهدا بود تا مسائل ارزشی که بعد از جنگ کمرنگ شده بود احیا شود، بعد از آن کنگره فضای ارزشی در بسیاری از استان‌ها حاکم شد و موجب شد تا این حرکت ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه بیست و یکمین کنگره شهدا هستیم تا یکبار دیگر دستاوردهای معنوی و انسانی آن دوران را مرور کنیم و از ماحصل آن بتوانیم استفاده کنیم.

مسئول معاونت نشر سازمان نشر و حفظ  آثار دفاع مقدس کشور تصریح کرد: آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد ذات و ماهیت ایرانیان را نشان داد. تا پیش از آن هرگز در هیچ حکومت و کشوری، مردم به صورت داوطلبانه در جنگ‌ها شرکت نمی‌کردند، اما امام خمینی(ره) کاری کرد که مردم با تمام وجود متوجه شدند، هستی و ناموس و ارزش‌های شان در خطر است و ۸سال داوطلبانه از ارزش‌ها دفاع کردند.

سردار ناظری با بیان اینکه نتیجه‌ی دفاع مقدس اعتماد به نفس عظیمی است که حتی امروز هم دشمن از آن می‌ترسد خاطرنشان کرد: قدرت جوانان قدرت سازنده‌ای است، که علی‌رغم همه مشکلات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی که در کشور وجود دارد، تنها با بروز و ظهور همان قدرت می‌توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.

وی افزود: رسالت اصلی کتاب کنگره، زنده کردن پهلوانان و پهلوان سازی آیندگان است، چرا که پهلوان اصلی تک تک ملت ایرانند.

ارسال نظرات