12نامزد اصولگرای مازندران برای ایجاد وحدت

برای نخستین‌بار بعد از ارائه لیست نهایی از سوی جبهه سیاسی اصولگرایان مازندران 12 عضو از 9 حوزه انتخابیه برای همگرایی در دفتر موتلفه اسلامی مازندران جمع شدند و به شور و مشورت سیاسی در آستانه انتخابات پرداختند.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۳۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، میتینگ سیاسی اصولگرایان مازندران برای ایجاد وحدت رویه و اجرای نهضت انصراف از سوی داوطلبان اصولگرا در استان از موضوعات محوری نشست صمیمی جبهه متحد اصولگرایی در مازندران بود.

برای نخستین‌بار بعد از ارائه لیست نهایی از سوی جبهه سیاسی اصولگرایان مازندران 12 عضو از 9 حوزه انتخابیه برای همگرایی در دفتر موتلفه اسلامی مازندران جمع شدند و به شور و مشورت سیاسی در آستانه انتخابات پرداختند در حاشیه این میتینگ سیاسی ایجاد وحدت رویه و اجرای نهضت انصراف از سوی داوطلبان اصولگرا در استان از موضوعات محوری این نشست صمیمی بود که در حاشیه این گردهمایی با برخی از نامزدهای لیست اصولگرایان گفت‌وگو انجام شد.

* گفتمان اصولگرایان گفتمان انقلاب اسلامی است

منصورعلی زارعی نامزد دهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با بیان اینکه برای استفاده از آرای مردم باید جلب اعتماد صورت گیرد، اظهار کرد: اگر ائتلاف نامزدها بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی باشد مبارک و اثرگذار است.

وی اولویت برنامه‌های انتخاباتی خود را برای اجرا و جذب مخاطبان، استفاده از ظرفیت‌‌های استانی برای ایجاد کسب و کار دانست و افزود: ایجاد کسب و کار با هماهنگی همه مسئولان میسر می‌شود.

زارعی گفتمان اصولگرایان را گفتمان انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: تلاش اصولگرایان در همه عرصه‌ها اجرای گفتمان انقلاب اسلامی باید باشد.

وی بیان کرد: در انتخابات آتی مردم باید دقت کنند برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از بین همه افرادی که صلاحیت‌شان احراز شد اصلح‌ را انتخاب و به خانه ملت هدایت کنند.

* نماینده‌های مجلس شورای اسلامی باید نگهبان آرمان‌های امام راحل و خون شهدا باشند

کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مهم‌ترین کار نماینده‌های مجلس صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: نماینده‌های مجلس شورای اسلامی باید نگهبان آرمان‌های امام راحل و خون شهدا باشند.

وی با تأکید براینکه نامزدهای نمایندگی مجلس از وعده‌های نابه‌جا و بی‌سرانجام خودداری کنند، افزود: صداقت در رفتار و گفتار سبب جلب اعتماد مردم جامعه می‌شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه‌های نمایندگان در چارچوب برنامه توسعه کشور باید باشد، تصریح کرد: به مردم قول دهیم در چارچوب برنامه توسعه کشور پیگیر امور باشیم.

* پایین بودن ضریب شاخص اعتباری مازندران

این مسئول با بیان اینکه ضریب شاخص اعتباری مازندران پائین است، گفت: در سه سال و نیم اخیر شاخص اعتباری استان را از 1.7 به حدود 4 رساندیم که در دریافت اعتبارات استانی رشد چشمگیری داشتیم.

علیپور هشت دوره وضعیت مجلس شورای اسلامی را نابه‌سامان عنوان کرد و ادامه داد: برنامه توسعه مازندران وضعیت خوبی ندارد هرچند بخش مهمی از انباشت مشکلات به برکت انقلاب اسلامی رفع شد.

وی با بیان اینکه در بخش زیرساختی مازندران عقب است، خاطرنشان کرد: وضعیت راه‌های مازندران خوب نیست و به این دلیل سرمایه‌گذاران راغب به سرمایه‌گذاری در استان نیستند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ با اشاره به اینکه مازندران راه‌آهن، بنادر، راه و فرودگاه‌های بین‌المللی خوبی ندارد، گفت: مهار آب در مازندران 5 تا 6 درصد است در حالیکه طبق برنامه باید به 70 درصد برسد.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته بیش از 2 تا 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ملی مازندران جذب کردیم، تصریح کرد: اعتبارات گرفته‌شده برای توسعه راه‌ها و بخش حمل و نقل وارد مازندران شد.

علیپور گفت: پیگیری امورات منطقه‌ای و استانی در مجلس شورای اسلامی سبب حسن اعتماد مردم نسبت به نامزدی من در انتخابات دهمین دوره نمایندگی مجلس شد.

* پیگیری اقتصاد مبتنی بر گردشگری در غرب مازندران

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه تعریف جامعی از ظرفیت‌های مازندران نشده است، اظهار کرد: تاکنون مشخص نشد اقتصاد مازندران مبتنی بر چیست در حالیکه ظرفیت کشاورزی، گردشگری و صنعتی به ویژه صنایع تبدیلی در این استان بی‌نظیر است.

وی افزود: با توجه به نقشه‌های فرادستی اقتصاد مبتنی بر گردشگری در غرب مازندران پیگیری می‌شود.

نامزد دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا جریان فکری اصولگرایی ناب در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا شود، گفت: گروه‌های سیاسی در درون باید همفکر باشند.

فیاضی با بیان اینکه لازم است در زیر گروه‌های سیاسی جامعه اصولگرایی تعریف شود، افزود: همنوایی در گروه‌های سیاسی سبب خروجی مناسب در انتخابات می‌شود.

وی بیان کرد: همدلی و ترویج اصولگرایی ناب سبب تقویت نظام اسلامی و جایگاه رهبری می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خود در بخش زیربنایی، راه‌ها، آب، درمان و ورزش به‌منظور رفع نیاز اقدامات موثری انجام شد، گفت: به‌رغم تنگناهای اعتباری تا حدود زیادی موفق شدم برای رفع نیازهای منطقه رضایت نسبی مردم را فراهم کنم.

* از تشدد اصولگرایی پرهیز شود

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به کسب تجربه در حوزه و دانشگاه، سفارت واتیکان ایتالیا، امام جمعه و دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی سعی در پیگیری رفع مشکلات مازندران و حوزه انتخابیه خود دارم، اظهار کرد: به‌عنوان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، طلسم منع ورود صنایع و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در مازندران برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه در بابل دو شهرک صنعتی ایجاد شد، افزود: سایت ایران‌خودرو با تولید حدود روزی 130 دستگاه «پژو پارس» و «سمند ال‌یکس» توانست به مرز صنعتی شدن برسد.

ناصری بیان کرد: لازم است دوستان نامزد نمایندگی مجلس در جبهه اصولگرایان پایبند به وحدت اصولگرایی باشند تا از تشدد اصولگرایی پرهیز شود.

* تجمیع مجریان اصولگرایی در مازندران

سید مهدی کاظمی‌دینان داوطلب دهمین دوره انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آمل، گفت: در معادلات سیاسی بهترین راه برای به نتیجه رسیدن تجمیع مجریان اصولگرایی در شهرستان و استان است.

وی با اشاره به اینکه از شعارزدگی و شعارگرایی باید خارج شویم، افزود: باید عملگرا باشیم، حرف‌های ما باید به دور از خیال و نشان دادن سراب در زندگی‌ها باشد. برای برون رفت از مشکلات نماینده مجلس به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند.

لیست کاندیداهای اصولگرای مازندران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

حوزه انتخابیه ساری و میاندورود: منصورعلی زارعی و سیدباقر پیشنمازی

حوزه انتخابیه بابل: حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری و عابدین مومنی

حوزه انتخابیه نور و محمودآباد: عبدالوحید فیاضی

حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه: احمدعلی مقیمی

حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد: غلامرضا مشایخ

حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس: سیدهاشم فاطمی

حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار: ولی‌الله نانواکناری

حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی: سیدعلی ادیانی و کمال علیپور

حوزه انتخابیه آمل: مهدی کاظمی‌دینان

مازندران در مجلس شورای اسلامی 9 حوزه انتخابیه دارد که باید 12 کرسی نماینده به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

همچنین لیست جامعه مدرسین نیز برای کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه مازندران نیز به شرح زیر است:

آیت‌الله نورالله طبرسی

آیت‌الله علی معلمی

آیت‌الله‌ صادق آملی‌لاریجانی

آیت‌الله علی‌اکبر سیفی‌کناری

چهار نفر نیز برای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه مازندران به این مجلس راه پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار