کارکنان سازمان بسیج کارگری کشور و سازمان بسیج اصناف با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۴۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور,صبح پنج شنبه مورخ 94/10/17 کارکنان سازمان بسیج کارگری کشور و سازمان بسیج اصناف با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با  آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.

در حرم مطهر امام خمینی(ره)، محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با ایجاد حلقه صمیمی در کنار حرم امام(ره) مطالبی را در مورد عظمت امام(ره) و  انقلاب اسلامی بیان کردند.

محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: همه ی ما به امام(ره) و شهدا مدیونیم و حضرت به گردنه همه ی ما حق دارد. آزادی و آسایش و استقلالی که الان در جامعه ملموس است همه به خاطر انقلاب امام(ره) و شهدا است.

وی گفت: به تعبیر حضرت آقا امروز تفکر انقلاب اسلامی همچون رایحه خوش گل های باغستان در همه جا پیچیده و این تقکر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران فراتر رفته است.

در ادامه برنامه کارکنان و مسئولین این دو قشر به سمت قبور  شهدا در بهشت زهرا رفته و با آرمان های شهدا عزیز تجدید پیمان کرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات