دبیر مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز گفت: هرکسی که علقه‎ای به انقلاب اسلامی داشته باشد، هرزمانی که بی بی سی و یا هر رسانه غربی دیگر از آن حمایت کند، اعلام برائت می‎کند و باید در کار خود شک کند و یک مرور و بازرسی بر گذشته خود داشته باشد که کجای کار او ایراد داشته که این رسانه غربی از او حمایت کرده است.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۶۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
سجاد کریمیان دبیر مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمایت بی‌بی‌سی از لیست آقای هاشمی اظهار داشت: هرکسی که علقه‎ای به انقلاب اسلامی داشته باشد، هرزمانی که بی‌بی‌سی و یا هر رسانه غربی دیگر از آن حمایت کند، اعلام برائت می‎کند و باید در کار خود شک کند و یک مرور و بازرسی بر گذشته خود داشته باشد که کجای کار او ایراد داشته که این رسانه غربی از او حمایت کرده است.

این فعال سیاسی عنوان کرد: اولین و مهمترین ملاک برای انتخابات مجلس خبرگان یک ملت این است که ببینیم کدام از افراد در تیم هاشمی قرار می‎گیرند و کدام یک در تیم مقام عظم رهبری قرار دارد؛ چراکه آنچه که مدنظر هاشمی بوده با اصول اولیه انقلاب در تضاد است.

کریمیان تاکید کرد: اگر افرادی مثل هاشمی به مجلس خبرگان راه یابند، طرح‎های مختلف از جمله  شورایی شدن رهبری را پیشنهاد خواهند کرد که سنخیت و تناسبی با نظام و ملت و خواست آنها ندارد.

دبیر مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در خاتمه یادآور شد: هر ایجابی همراه با سلب است؛ وقتی بی بی سی به حمایت از لیست آقای هاشمی می‎پردازد و در مقابل حضور آیات؛ یزدی، جنتی و مصباح  را برای ورود به مجلس خبرگان سلب می‎کند، ملاک خوبی است تا بدانیم این سه بزرگوار اصولی دارند که هاشمی و امثال او ندارند.
ارسال نظرات