مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:

آمریکا به دنبال نفوذ در سایه تعامل است

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: آمریکا امروز می‌خواهد در سایه تعامل نفوذ کند تا سیاست‌هایی که می‌خواست با جنگ پیش ببرد، با تعامل و گفت‌و‌گو پیش ببرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۸۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محمدابراهیم کریمی امروز در همایش مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان، با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر دهه پر افتخار ملت ما بوده و یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است و تا زمانی که زنده هستیم به صورت نسل به نسل این دهه را گرامی خواهیم داشت.

وی، با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: نزدیک شدن به مقوله انتخابات در شرایطی که دوران مذاکرات به جایی رسیده که برجام اجرا می‌شود و اینکه مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است، باید بیش از گذشته مواظب و هوشیار باشیم.

کریمی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ، گفت: دستگیری‌های اخیر تابت کرد که نفوذ شوخی نیست و کار امروز دشمن نیست و از گذشته دست به کار شده‌اند و در اجرای برجام هم باید زیرک باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور اظهار داشت: آمریکا در استراتژی خودش تا مدتی قبل دنبال تخاصم و تهدید سخت بود، اما امروز استراتژی عوض شده و به این نتیجه رسیدند که با جمهوری اسلامی ایران با تخاصم برخورد نکنند، امروز می‌خواهند در سایه تعامل نفوذ کنند تا سیاست‌های که می‌خواستند با جنگ پیش ببرند، با تعامل و گفت‌و‌گو پیش ببرند.

وی با بیان اینکه بحث نفوذ که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند یک مسئله جدی است، ادامه داد: باید با زیرکی ضمن استفاده از فرصت‌ها از خدعه و نیرنگ دشمن پیشگیری کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب پیروز شد به خاطر اطاعت از ولی‌فقیه زمان بود و مطمئنا از این پس نیز در گرو تابعیت از مقام عظمای ولایت است و توصیه‌های ایشان در خصوص انتخابات نیز باید مورد توجه قرار گیرد و به کسانی رای دهیم که دلشان در گرو غرب و آمریکا نباشد.

وی با اشاره به نشانه گرفتن حضور حداکثری مردم در انتخابات در ماه‌های اخیر توسط رسانه‌ها بیگانه، گفت: حضور حداکثری در انتخابات نقطه قوت نظام ما است و باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات