معاون اجرایی فرمانده سپاه ولی عصر (عج):
معاون اجرایی فرمانده سپاه ولی عصر عج استان خوزستان: عزت و آبرو و افتخار ایران از برکت خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۸۶۴۰۴۸۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره شهدای و آبرو محله ۱۵شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه شهید مزارعی شهرستان هندیجان با حضور معاون اجرایی فرمانده سپاه ولی عصر عج استان خوزستان ،امام جمعه ،فرمانده و پرسنل پاسدار ناحیه سپاه ،معاون فرماندار و جمعی از مسؤلان محلی ،  بسیجیان خواهر وبرادر و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا ع ، مردم وخانواده های معظم شهدا در شهرک باهنر شهرستان هندیجان برگزار شد. 

سرهنگ پاسدار میر عبدالرضا مراد حاجتی معاون اجرایی فرمانده سپاه ولی عصر (عج) در یادواره شهدای آبرو محله گفت: شهرستان هندیجان یکی از مناطق مرزی با صیادان دلاور و مردمی انقلابی و همیشه در صحنه ۱۳۶نفر شهید را تقدیم ایران اسلامی نموده است.

وی افزود: این یادواره بنام شهدای آبروی محله نام گذاری شده .شهدایی که از این محله ها ، کوچه ها  وخیابان ها به ندای امام ره لبیک گفته و جانشان را در راه اسلام نثار کردند . 

وی ضمن اشاره به شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع )گفت: دشمنان اسلام با انواع حمایت ها و تجهیز نمودن گروه های تروریستی مانند داعش و غیره سعی دارند مکتب اهل بیت (ع )را نابودکنند ولی بچه شیعه های با غیر ت و با ایمان قوی بنام مدافعان حرم اهل بیت (ع) حماسه ها آفریده اند و دشمنان کوردل را مأیوس و نابود کرده اند و با نثار خونشان دشمنان اسلام زمین گیر نموده اند.

مراد حاجتی عنوان کرد: برادران عرب و لر بختیاری هم در استان خوزستان به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و همراه با نیروهای مدافع حرم در کشور سوریه وعراق با گروه های تروریستی تکفیری و داعشی مبارزه می کنند.

وی با اشاره فرهنگ شهادت طلبی در ایران بیان کرد: در فرهنگ ما شهاد ت طلبی یک افتخار است و دشمن در فرهنگ ما هیچ جایگاهی ندارد دشمنان اسلام مذهب و باورهای ارزشی را با  نواع فریب ها هدف قرار داده اند مانند تشویق به بد حجابی و گسترش ماهواره ها ولی جوانان ما دختر و پسر این فرزندان ولایت باید هوشیار باشند فریب این فتنه ها و نیرنگ ها را نخورند و با ایمان به خدا از عزت ایران دفاع نمایند.

در پایان یادواره شهدای آبرو محله از ۱۵خانواده شهدا تجلیل و هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات