خبرهای داغ:
حماسه حضور در هفت اسفند و در نگارستان ایران؛

جمالی: 236 شعبه در منطقه غرب استان برای انتخابات در نظر گرفته شده است

فرماندار کردکوی گفت: 236 شعبه در منطقه غرب استان برای انتخابات در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۴۰۵۱۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مجتبی جمالی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگارن اظهار کرد: حضور مردم و حق تعیین سرنوشت از میراث گران‎ بهای حضرت امام(ره) و برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات منجر به حماسه و همچنین تایید و تصویت انقلاب اسلامی شوند، گفت: شهرستان کردکوی آمادگی کامل را برای برگزاری یک انتخابات پرشور را دارد.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه 75 شعبه اخذ رای در این شهرستان تدارک دیده شده است، افزود: سه شعبه سیار و 72 شعبه ثابت را در این شهرستان داریم.

جمالی با بیان اینکه شهرستان کردکوی مرکز انتخاباتی غرب استان گلستان است، بیان داشت: مجموعه شعبه غرب گلستان 236 شعبه است که 23 شعبه سیار و 213 شعبه ثابت است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در هفت اسفند شاهد انتخابات پرشور در شهرستان کردکوی باشیم، گفت: هر شعبه یک نفر کاربر فنی و در هر شعبه اعضای شعب را پنج نفر و در حوزه‎هایی با آرای بالا هفت نفر در نظر گرفته شده که علاوه بر این تعداد نمایندگان فرمانداری و و اعضای هیئت نظارت نیز در پای صندوق حضور دارند.

فرماندار کردکوی انتخابات را یکی از فرصت‎ دانست که به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است و افزود: حق تعیین سرنوشت با انتخابات میسر می‎شود و برای یک آینده مطلوب و مورد نظر نیاز است مردم با حضور پرشور خود یک انتخابات آگاهانه‎ای را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها