خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خبر داد؛

آغاز اعزام کاروان‎های راهیان نور دانشجویی و محلات از 13 اسفند

پیش بینی ما این است که بیش از 5هزار نفر در این مقطع به مناطق عملیاتی جنوب از سراسر استان در قالب کاروان‎های دانشجویی، بسیجی اقشار، محلات و عمومی اعزام کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۰۵۲۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین کریمی‎اول صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان این خبر اظهار کرد: پیش بینی ما این است که بیش از 5هزار نفر در این مقطع به مناطق عملیاتی جنوب از سراسر استان در قالب کاروان‎های دانشجویی، بسیجی اقشار، محلات و عمومی اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه این اعزام‎ها تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، افزود: در ایام نورز با توجه به استقبال مردمی از سفرهای معنوی راهیان نور توصیه ما به خانواده‎ها این است که به سرزمین شهدا قدم بگذارند و سال جدید را با شهدا آغاز کنند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: تدابیر لازم برای اسکان خانواده‎ها در ایام نوروز اندیشیده شده است و خانواده‎های علاقمند برای حضور در منطقه عملیاتی جنوب کشور می‎توانند با هماهنگی سپاه نواحی استان گلستان راهی این سفر معنوی شوند.

کریمی‎اول با بیان اینکه اخذ برگ تردد و ماموریت برای حضور خودرویی در مناطق عملیاتی جنوب الزامی است، گفت: در آستانه کنگره 4 هزار شهید استان گلستان را رد سال آینده خواهیم داشت و قطعا به برکت این مراسم راهیان نور حال و هوایی دیگری خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها