در سطح پایگاه های شهرستان چالدران در حال برگزاری است
با هدف افزایش بصیرت بسیجیان محلات شهرستان چالدران نشست های های روشنگری عمومی در سطح پایگاه های این شهرستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۴۰۵۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:نشست های روشنگری فصلی با هدف بصیرت افزایی بسیجیان محلات چالدران استان خوزستان در حال برگزاری است. موضوعات این نشست ها اغلب استکبارستیزی، مقابله با نفوذ، تحولات منطقه، انتخابات و... می باشد. گزارشی از روند اجرای این برنامه در چند پایگاه چالدران :
پایگاه شهید کریم زادگان:
این نشست در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) و به همت پایگاه شهید کریم زادگان تحقق یاف. حجت الاسلام حق وردی زاده ضمن اشاره به مسیر طی شده توسط انقلاب در طی این 37 سال گفت: این مسیر همچنان در اهداف انقلاب اسلامی ادامه دارد و در نتیجه بطور مدام و پیاپی شاهد نزول برکات و نصرت های الهی هستیم.

وی افزود: زمانی انگلیسی ها از این حرکت علیه نهضت های اصیل اسلامی استفاده کردند و امروز آمریکایی ها بر روی این توان سرمایه گذاری کرده اند و پس از اینکه در عراق نتوانستند دوام بیاورند و این کشور را ترک کردند، رویکرد خود را تغییر داده و داعش را بوجود آوردند.

حجت الاسلام حق وردی زاده ادامه داد: متاسفانه مزدوران منطقه ای مانند آل سعود با کمک آمریکا و اسراییل و با انگیزه های داخلی خود، از این حرکت حمایت کردند.

وی افزود: درگیری دو جبهه حق و باطل بین جبهه مقاومت اسلامی و جبهه آمریکایی صهیونیستی و سلفی گری و وهابیت بصورت جدی با انگیزه های مذهبی و اعتقادی شروع شد و این هم تمام شدنی نیست و تا زمانیکه انقلاب اسلامی ادامه دارد این نوع فتنه گری و توطئه نیز وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام تصریح کرد: هدف دشمنان انقلاب چه زمانی که جنگ را به ما تحمیل کرد و چه زمانی که اسراییل به جنوب لبنان حمله کرد یا به فلسطینیان تعرض کردند این است که جلو توسعه انقلاب اسلامی و گسترش مقاومت اسلامی را بگیرند.و همه این ناکامی های دشمن حاصل نفوذ انقلاب اسلامی در جا ی جای جهان می باشد.

پایگاه شهید دبیری:

حجت الاسلام قره باغی سخنران این مراسم به برشماری عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخت. وی  پايبندي ملت به آرمان‌هاي انقلاب را از عوامل ماندگاري انقلاب اسلامي در طي دوره‌هاي دانست.

يکي ديگر از عواملي که در  ماندگاري انقلاب اسلامي نقش داشته پشتيباني، مشارکت و حضور  مستمر مردم در صحنه انقلاب اسلامي بوده است. اين مشارکت از طرفي توانسته خطرات و تهديدات عليه انقلاب اسلامي را برطرف کند و از طرف ديگر نظام را در نيل به سمت اهداف خود ياري کرده است.

فداکاري، ايثارگري، شهادت طلبي و مقاومت ملت در برابر مشکلات از ديگر عوامل ماندگاري انقلاب است که اگر اين فداکاري‌ها، شهادت‌طلبي‌ها، ايثارگري‌ها و مقاومت ملت نبود، طبيعتا ماندگاري انقلاب امکان پذير نبود، انقلابي ماندن مسئولان، ملت و رهبري نيز يکي ديگر از عوامل ماندگاري انقلاب به شمار مي‌رود.

پایگاه شهید یزدانی:

یکی دیگر از پایگاه های شهرستان چالدران که اقدام به برگزاری نشست روشنگری کرد پایگاه شهید یزدانی بود. این نشست در مسجد حضرت امیرالمومنین و با سخنرانی حاج رمضان سلیمان زاده برگزار شد.

وی با بیان اینکه تهدیدهای بسیاری را پشت سرگذاشته ایم، افزود: برخی از این تهدیدها که میسر نشد مربوط به دهه 80 است که آمریکا با حضور در اطراف ایران اردوگاه زده بود تا پس عراق و افغانستان به بهانه ای به ایران تجاوز کند.

حاج رمضان سلیمان زاده خاطر نشان کردند که : وقتی نظام سلطه نتوانست از طریق تهدید در مرزها به جبهه مقاومت اسلامی لطمه ای بزند، اقدامات دیگری را همچون جنگ در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق به راه انداخت.

وی افزود: جنگ هایی که در لبنان و فلسطین برای دفع تجاوز اسراییل غاصب صورت گرفت، این درس بزرگ را به دشمنان داد که علیه مقاومت اسلامی، ارتش های تا بن دندان مسلح و مجهز کارایی چندانی ندارند و نمی توانند کاری بکنند.

وی ادامه داد: آنچه دشمنان قسم خورده مقاومت اسلامی به آن رسیدند این است که بصورت مستقیم نمی توانند با جریان مقاومت مردم در کشورهای مختلف اسلامی مقابله کنند.

وی گفت: با این وجود دشمنان انقلاب اسلامی نمی توانستند اصل توطئه و تهدید را علیه نظام اسلامی تعطیل کنند و در این مسیر خداوند متعال توطئه آنان را به خودشان بازمی گرداند.

وی تصریح کرد: وقتی ما قواعد اسلامی، الهی و قرآنی را رعایت و در چارچوب این اصول حرکت کنیم، در مسیر موفقیت خواهیم بود.ولازمه استمرار این موفقیت حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی ها و همه انتخابات می باشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات