مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور مازندران در گفتگو با بسیج مازندران

همراهی یک خبرنگار افتخاری بسیج با کاروان راهیان نور

نواحی سپاه کربلا موظف شدند تا با در اختیار گرفتن خبرنگاران افتخاری بسیج همزمان با اعزام هر کاروان، حد اقل یک خبرنگار افتخاری بسیج را راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس کنند تا در تهیه صحنه های ناب، جذاب و بدیع از ابتدای اعزام کاروان تا حضور در سرزمین نور فعالیت نمایند.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۰۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸


خبرگزاری بسیج مازندران، به منظور ایجاد هماهنگی در بحث اطلاع رسانی به موقع و اثر گذار در جامعه و بازتاب گسترده ارادت عاشقان و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت، کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا تشکیل جلسه داد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا بیان کرد: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی در بین نیروهای متعهد و دلسوخته نظام انقلاب اسلامی به جهت تبیین راهکار مناسب در اطلاع رسانی درست، به موقع و اثر گذار اتخاذ گردید.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا افزود: در نظر داریم تا با هماهنگی های مورد نیاز، فعالیت راهیان نور در سطح استان و کشور انعکاس لازم و شایسته را به دست آورد.
رضایی گفت: در این جلسه سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا پیرامون آخرین وضعیت ستاد راهیان نور مطالبی را به استحضار حجه الاسلام والمسلمین غلامی نماینده ولی فقیه در این سپاه رساند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور افزود: ستاد راهیان نور مازندران با راهکار های ویژه و مناسب در موضوع اطلاع رسانی تمهیدات خوبی را برای زائران در برنامه قرار داده است.
سرهنگ رضایی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در راهیان نور ، خبرنگاران و رسانه های این کمیته همزمان با شروع مرحله ویژه اعزام راهیان نور در مناطق مورد نظر استقرار داشته و فعالیت های ستاد و زائران از لنز و نگاه هنر مندانه آنان رصد خواهد شد.
معاون روابط عمومی تبلیغات سپاه کربلا بیان کرد: با تمهیدات و هماهنگی شایسته در ستاد راهیان نور مازندران انشاالله کاستی های بخش کمیته اطلاع رسانی در سال قبل مرتفع و اصحاب رسانه می توانند با در اختیار داشتن امکانات لازم روز، از قبیل دستیابی به شبکه فضای مجازی(اینترنت) و وسایط نقلیه به منظور همراهی زائران و جهادگران به منظور پوشش خبر و تهیه گزارش، نتایج زحمات رسانه ای خود را با ارسال به موقع، مشاهده نمایند .
مسئول کمیته اطلاع رسانی راهیان نور مازندران اظهار داشت: نواحی سپاه کربلا موظف شدند تا با در اختیار گرفتن خبرنگاران افتخاری بسیج همزمان با اعزام هر کاروان، حد اقل یک خبرنگار افتخاری بسیج را راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس کنند تا در تهیه صحنه های ناب، جذاب
و بدیع از ابتدای اعزام کاروان تا حضور در سرزمین نور فعالیت نمایند.
وی اشاره کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور موظف است علاوه بر پوشش برنامه های راهیان نور در تهیه خبر، گزارش و مستند در موضوع اردوهای جهادی نیز اقدام نماید.
سرهنگ پاسدار رضایی یادآور شد: برنامه داریم طی ایام باقی مانده سال و ابتدای سال آتی حداقل دو برنامه از اردوهای جهادی جهادگران را در مناطق جنوب در قالب گزارش، فیلم، خبر و مستند پوشش دهیم و فعالیت های جهادگران مومن، انقلابی و متدین را از لنز دوربین ها عبور داده و به سمع و نظر بینندگان شبکه های صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها