برگزاری جلسه آموزشی عوامل اجرایی و اعضاء شعب اخذ رأی در خرمدره

جلسه آموزشی عوامل اجرایی و اعضاء شعب اخذ رأی که در سالن کشاورزان فرمانداری خرمدره برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۰۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار خرمدره در جلسه آموزشی عوامل اجرایی و اعضاء شعب اخذ رأی گفت: تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، رسالت اصلی مجریان انتخاباتی است.

جمشید شیخی افزود: رأی مردم به‌عنوان یک امانت در صندوق ریخته می‌شود و وظیفه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است که از این امانت به‌خوبی پاسداری كنند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آراء مردم حق‌الناس است، تاکید کرد: صیانت از رأی مردم برعهده تک‌تک همه عوامل اجرایی و مسئولان برگزاری انتخابات است.

این مسئول یادآور شد: رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق ریخته می‌شود و وظیفه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است از این امانت به خوبی پاسداری كنند تا خدشه‌ای به روند انتخابات وارد نشود.

فرماندار خرمدره در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در فراهم آوردن بستر و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات به ویژه در انتخابات 7 اسفند ماه امسال، اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم یک انتخابات با شکوه، خوب و شاداب را با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در هفتم اسفند داشته باشیم.

وی به آسیب‌های احتمالی در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: افراد مسئول درحوزه‌های رأی‌گیری مراقب آسیب‌هایی همچون ناهماهنگی یا عدم تعامل مناسب بین نیروهای اجرایی و نظارت، تأخیر عامدانه در شروع انتخابات، عدم توجه به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور باشند.

فرماندار خرمدره در پایان با بیان اینکه مطالعه قانون انتخابات توسط نمایندگان فرمانداری موجب اشرافیت آنها بر انتخابات خواهد شد، گفت: تعامل همه عوامل در سر صندوق‌های رأی بسیاری از مشکلات احتمالی را حل می‌کند و امیدواریم بعد از 7 اسفند ماه شاهد یک کارنامه قابل قبول در اجرای انتخابات باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار