خبرهای داغ:
حماسه حضور در هفت اسفند و در نگارستان ایران؛

حجت الاسلام احمدی: امروز ما نماینده‎ای می‎خواهیم که مثل مدرس باشد

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: توصیه‎ای که دارم این است که مردم با آگاهی نسبت به افراد انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۱۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، احمد رضا احمدی ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: دخیل بودن مردم در سرنوشت اجتماعی خود یکی از مولفه‎های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در 37 سال گذشته برای اینکه مردم در مقدرات خود مشارکت کنند و برای اینکه در خط مشی گذاری کلان دخالت کنند و کشور را به حد علاء برسانند قیام کردند تا کشوری مستقل و نمونه بسازند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان انتخابات و انتخاب نماینده در راس مقدرات این ملت است، گفت: مردم در انتخابات شرکت می‎کنند تا نماینده‎ای توانمند، متدین، شجاع، بصیر، حکیم، و متعهد را به مجلس بفرستند تا این فرد نیابت امورات قانونی را از سوی مردم انجام دهد.

احمدی با بیان اینکه بعد از 37 سال ازعمر انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی نگاه خود را به آینده انتخابات گره زده‎اند، افزود: دنیا به دنبال این است که ببیند ملت ایران تا چه میزان انقلاب و مقدرات خود را در انتخابات همراهی می‎کند.

وی بیان داشت: مدت‎های مدیدی است که انگلیس خبیث و عجانب تلاش می‎کنند تا افکار عمومی را به حداقلی بکشانند و مردم به حداقل در پای صندو‎ق‎های رای حضور پیدا کنند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه با جنگ روانی و هزینه‎های گزاف دشمنان نتوانستند این ملت را از حق تعیین سرنوشت خود دور کنند، افزود: همواره نفس مسیحایی مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را خنثی کرده و مردم را در نطق قرایی خود به حضور حداکثری فرا خوانده است و این امر منجر شده که امروز استکبار در مسیر انتخابات نقش خود را تغییر دهد.

احمدی بیان داشت: شهید بهششتی به آمریکا به نهیب فرمودند« آمریکا از دست ما اعصبانی باش و از این اعصبانیت بمیر» و امروز به کسانی که سد این انقلاب بودند و تلاش می‎کردند مردم را از حضور فعال از عرصه مقدرات خود ناامید کنند می‎گوییم اعصبانی باشید و از این اعصبانیت بمیرید.

وی به حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ما همواره در صحنه‎های انقلاب حضور فعال داشتند و در روز هفت اسفند ماه نیز بار دیگر دست رد به سینه استکبار خواهند زد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: توصیه‎ای که دارم این است که مردم با آگاهی نسبت به افراد انتخاب کنند و این انتخاب به دور از نگرش‎های قومیتی، حزبی و فامیلی و مذهبی باشد و به اصل اینکه مجلس راس امور است توجه داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه مردم باید کسی را انتخاب کنند که آن فرد بتواند مهمترین و اساسی‎ترین مسائل کشور را رقم بزند، گفت: فردی که انتخاب می‎کنیم باید متدین، کارآمد و خیرخواه مردم باشد و باید این مولفه‎ها که از منویات امام(ره) است را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز ما نماینده‎ای می‎خواهیم که مثل مدرس باشد، گفت: کسی که خیانت کار است می‎ترسد و کسی که متدین است شجاع است و از دشمن ترسی ندارد و اگر امروز نماینده‎ای برای ما مثل مدرس نمی‎شود حداقل آن این است که روحیه مدرسی و انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها