مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری بر ضرورت معرفی هفته بزرگداشت شهدا در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۲۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امورایثارگران استان با حضور مدیر کل ، معاونین و رؤسای بنیاد شهرستان با موضوع برنامه ریزی هفته بزرگداشت شهدا برگزار شد.

قدرت الله رئیسی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ضمن تقدیر از تلاش های رؤسای بنیاد شهرستان ها در برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و برنامه های ایام الله دهه فجر، گفت: برنامه های بنیاد در ایام الله دهه فجر به نحو احسن برگزار شد و از هم اکنون باید تمام توان را برای برگزاری هفته بزرگداشت شهدا به کار بگیریم.

وی به ضرورت معرفی هفته بزرگداشت شهدا در جامعه تاکید کرد و افزود: در تقویم رسمی کشور روز جانباز و و روز آزادگان ثبت شده است و اکثر مردم از این روز ها اطلاع کافی دارند؛ اما در خصوص روز شهید و هفته بزرگداشت شهدا طبق نظر سنجی سال 93 فقط 30 درصد مردم آگاهی دارند، لذا باید برای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص این روز بزرگ تلاش بیشتری کرد.

رئیسی اظهار داشت: برنامه های خوبی برای هفته بزرگداشت شهدا در ستاد استان در نظر گرفته شده است، اما کافی نیستند، شهرستان ها موظف اند تا پایان ماه جاری برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هفته بزرگداشت شهدا را به استان ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های هفته بزرگداشت شهدا با مشارکت سازمان و نهادهای دیگر برگزار شود و تلاش شود برنامه های بیشتر مردمی باشند.

در ادامه معاونین و رؤسای شهرستان ها گزارشی از برنامه های برگزار شده در دهه فجر و پیشنهادات خود در خصوص هفته بزرگداشت شهدا را ارائه دادند.

گفتنی است: در تقویم رسمی کشور روز 22 اسفند به عنوان روز شهید و 15 تا 22 اسفند به عنوان هفته بزرگداشت شهدا معرفی شده است.

ارسال نظرات