در سومین روز از مهلت قانونی تبلیغات نامزدها:
در آستانه روز خلق حماسه هفتم اسفند و در سومین روز از مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای مجلس دهم شور حضور مردم خلخال و کوثر در انتخابات شتاب گرفت.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۲۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، در سومین روز از مهلت قانونی تبلیغات مجلس دهم و خبرگان رهبری شور حضورمردم خلخال و کوثر برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه شتاب گرفت.

در بیشتر ستادهای تبلیغاتی در شهرستان خلخال و کوثر وبخش‌های تابعه حضور قشر جوان یکی از پدیده‌های انتخاباتی این دوره از مجلس است.

این دوره به لحاظ اینکه تعدادی نیز به عنوان رای اولی در انتخابات حضور خواهند داشت کاوش وجستجو برای انتخاب اصلح با قدم گذاشتن در ستادهای انتخاباتی از سوی نوجوان دنبال می شود.

در شهر خلخال در خیابان امام (ره ) حد فاصل خیابان شهید مظفر عزیزی تا میدان معلم به لحاظر قرارگیری ستادهای تبلیغاتی نامزدها وضعیت تردد با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی همه روزه تا پاسی از شب کنترل می ‌شود.

در این میان تا امروز که سومین روز است فقط 10 نامزد مجلس دهم با حضوردر بیش از 30 مسجد در شهر خلخال ، کوثر ، هشجین ، شاهرود و فیروز به ارائه طرح ها و اهداف خود پرداخته و همچنان آرامش انتخاباتی در شهرستان خلخال و کوثر همچنان ادامه دارد.

در روزهای آینده انتظار می‌رود با نزدیک شدن به روز انتخابات سخنرانی‌ها در شهرستان خلخال و کوثر با حضورنخبگان کشوری گسترده تر از روزهای قبل مشاهده شود.

علیرغم سفارش امام جمعه شهرستان خلخال در خطبه‌های نماز جمعه و جلسات مختلف اعضای شورای تامین با نامزدها و جلسات هیات اجرایی باز در یکسری از موارد سخنرانی ها بداخلاقی انتخاباتی و تخریب گسترده در حوزه خدمات دولت و گذشتگان شهرستان خلخال وکوثر مشاهده می شود.

تحرکات تبلیعاتی و انتخاباتی نامزدها به صورت دقیق از سوی ستاد انتخاباتی حوزه انتخابیه خلخال وکوثر و شورای نظارت نگهبان و نهادهای ذیربط ادامه دارد و تا امروز هیچ گونه انصرافی از سوی نامزدهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه خلخال او کوثر ثبت نشده است.

ارسال نظرات