رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی :

گوشت گوسفندی کیلویی ۳۳ هزار تومان/ کمبودی برای شب عید نداریم

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: گوشت شقه بدون دنبه اکنون کیلویی ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان در مغازه‌های پایتخت عرضه می‌شود و کمبودی برای بازار شب عید نیست.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۲۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

علی اصغر ملکی  در مورد آخرین وضعیت گوشت گوسفندی در پایتخت گفت: قیمت عرضه گوشت گوسفندی به مغازه‌داران کیلویی 30 تا 31 هزار تومان است که مغازه‌داران گوشت شقه گوسفند بدون دنبه را کیلویی 33 تا 34 هزار تومان باید بفروشند.

وی اضافه کرد: قیمت ران گوسفندی نیز در هر کیلو 5 هزار تومان بالاتر محاسبه شده و کیلویی تا 39 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این سؤال که پس چرا قیمت گرد ران بسته‌بندی و گوشت گوسفندی در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا 45 هزار تومان برچسب قیمت خورده است، گفت: نمی‌دانیم معیار شرکت‌های بسته‌بندی برای محاسبه قیمت چیست.

ملکی در پاسخ به این سؤال که گوشت مورد نیاز پایتخت اکنون از چه منابعی تأمین شد، گفت: حجم زیادی از گوشت گوسفندی موجود در بازار از استان کردستان تأمین می‌شود و باتوجه به اینکه بره شیری نیز اکنون وارد بازار شده است،کمبودها تا حد زیادی برطرف شده و صادرات دام از مرزهای غربی نیز تا حد زیادی برای تأمین نیاز داخل متوقف شده است.

وی در مورد تأمین بازار شب عید و تثبیت قیمت‌ها هم گفت: از شرکت پشتیبانی امور دام درخواست کرده‌ایم که ذخایر دامی خود را وارد بازار کنند، تا برای شب عید با افزایش قیمت یا کمبود مواجه نشویم.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار