خبرهای داغ:
سرهنگ کلانتری در دوره باشگاه خبرنگاران بسیج:

خبرنگاران باید با قلم خود علیه استکبار قیام کنند

سرهنگ کلانتری در اولین دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران بسیج گفت: خبرنگاران باید با قلم خود علیه استکبار و دشمنان قیام کنند و سد محکمی در برابر آنان ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۳۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه سرهنگ محمد کلانتری در اولین دوره باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد:باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در کرمانشاه با عضو گیری از طریق ثبت نام در سایت خبرگزاری بسیج شروع به کار کرد و تا به امروز 150 نفر از بسیجیان و علاقمندان  به خبرنگاری در استان کرمانشاه در این سامانه ثبت نام کرده اند.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مدت برگزاری این دوره یک روزه است و در این دوره از تمام نقاط استان خبرنگاران افتخاری بسیج حضور دارند و با مباحثی چون اصول خبرنگاری ،تیتر زنی و سوژه یابی ، گفتگوی کوتاه و گزارش نویسی و همچنین عکاسی خبری آشنا خواهند شد.

کلانتری با اذعان به اینکه برای افرادی که بتوانند نمره قبولی را کسب کنند گواهی صادر خواهد شد گفت : این افراد پس از کسب 60 نمره  از 100 نمره امتحان پایانی در یک کارگاه عملی 4 یا 6 روزه در راهیان نور یا اردوهای جهادی شرکت خواهند داده شد و پس از تایید برای آنها کارت باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج صادر خواهد گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار