با حضور مسئولین شهرستانی:

دو طرح اقتصاد مقاومتی در رامسر افتتاح شد

با حضور مسئولین شهرستانی دو طرح اقتصاد مقاومتی كهاز بسیج سازندگی سپاه رامسر تسهیلات بانكی دریافت كرده بودنددر زمینه چرم دوزی و پروش ماهی در شهر رامسر و سادات شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۶۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه رامسر،امام جمعه رامسر نیز در مراسم افتتاح این دو طرح ضمن قدردانی از بسیج سازندگی سپاه رامسر گفت: ایجاد و تقویت كارآفرینی در خانه و با حداقل داشته ها یكی از شاخص ترین ویژگی های عمل به اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: ایجاد شغل و كسب در آمد از طریق زحمت و تولید محصولات بومی بسیار مورد اهمیت است و باید این طرح ها مورد حمایت جدی قرار گیرند.

وی بیان كرد: باید از نگاه دولتی بیرون بیاییم و با رفتن به سوی كارهای تولیدی موجب آرامش اقتصادی شهر و خانواده خود شویم و این می طلبد كه نگاه اقتصاد مقاومتی را هر چه بیشتر تقویت كنیم.

صابر جنت علیپور مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر در حاشیه افتتاح طرح گفت: این دو طرح از جمله طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامسر محسوب می شود.

وی افزود: مسئول تولیدی چرم دوزی با توجه به نوع روند كار چند نفر را در این تولیدی مشغول به كار كرده و تولیدات خود را نیز بر همین اساس افزایش داده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه زمینه فعالیت تولیدات چرمی در شهرستان رامسر و منطقه ویژه محسوب می شود در نظر داریم در نمایشگاه های عرضه كالا و تولیدات با رایزنی برای این عزیزان غرفه تامین كنیم.

جنت علیپور در ادامه بیان كرد: طرح پرورش ماهی های سرد آبی نیز از جمله طرح هایی می باشد كه در شهرستان رامسر كاربری و مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و جوانان و علاقه مندان نیز با توجه به وجود شرایط لازم اقدام به پرورش ماهی می كنند.

وی تصریح كرد: اعطای وام ها و تسهیلات بانكی به این دو طرح در تولیدی محصولات چرمی ۱۵ میلیون تومان و در طرح پرورش ماهی ۲۵ میلیون تومان بوده است.

وی اضافه كرد: در آینده نزدیك نیز طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش شتر مرغ برای اولین برار در شهرستان، صنایع چوبی، پرورش زنبور اصل و پرورش دام و طیور در دستور كار قرار دارد كه مورد بهره برداری قرار می گیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار