فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان :

حضور پرشکوه در انتخابات نشان از بصیرت و آگاهی ملت ایران است

سرهنگ پاسدار لهراسب سلیمانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نشانه بصیرت و آگاهی ملت است.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۶۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور با شکوه و میلیونی مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی در حماسه عظیم 22بهمن ، در جمع کارکنان این ناحیه گفت : حضور پر شور مردم در انتخابات نشان از پایبندی ملت ایران
اسلامی به تکلیف‌مداری، ولایت‌مداری و بصیرت است.

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تجدید بیعت
می‌کنند و ولایت‌مداری خود را به رخ جهان می‌کشانند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ماندگاری نظام در گرو پایمردی ملت اسلامی و پشتیبانی همه‌ جانبه آن‌ها از انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان افزود: آرای مردم، تعیین کننده سرنوشت کشور است، باید در زمینه حضور پر شکوه مردم و نشاط انتخاباتی در کشور تلاش کنیم.

وی بیان کرد: مشارکت مردم، در واقع اعتماد و اطمینان آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی را اثبات می‌کند و در این میان دشمنان که همواره استقلال و آزادی ملت ایران را مغایر با منافع خود می‌دانند تلاش می‌کنند صحنه انتخابات را از حضور مردم تهی کنند.

سلیمانی تصریح کرد: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نشانه بصیرت وآاگاهی ملت است هر فردی به نوبه خود در این انتخابات اثرگذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان بیان کرد: اگر به اهمیت انتخابات در عرصه‌های سیاسی و
بین‌المللی توجه داشته باشیم خواهیم دید که این همه هجمه و توطئه در جهت دلسرد کردن مردم از حضور در صندوق‌های رای تا چه اندازه برای دشمنان و مستکبران اهمیت دارد و مردم بصیر و آگاه ایران همه نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کنند، همان‌گونه که در جریان توطئه 88 با ولایتمداری و بصیرت موجب شدند دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار