در آستانه انتخابات:

پیام مدیرعامل مجمع مهندسان خیر استان اردبیل در خصوص انتخابات

ما مجمع مهندسان خیر استان اردبیل عرض می کنیم تا اخرین روز انتخابات در کنار انسان های بزرگ و خیراندیش به راه خود که خدمت به مستضعفان است ادامه می دهیم.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۸۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن این پیام بصورت ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روان پاک شهداء، همانهایی که عاشقانه از خاک این مرز و بوم دفاع کردند تا آسایش را برای ملت خود به ارمغان بیاورند.

درود بر دلاور مردانی که به واسطه حضورشان در نقاط صفر مرزی، اکنون کشور در امنیت کامل به سر برده و عده ای از مردان این سرزمین برای حضور در خانه ملت در شهرها و آبادی هابا خیال راحت مشغول تبلیغات و معرفی خود به مردم شریف هستند.

مردم شریفی که در همه انتخابات توانستند سرافراز از این آزمون بیرون آیند تا نمایندگانشان با عملکردهای اسلامی شاید روزی در پیشگاه خداوند منان سربلند باشند! اینجانب در لباس خادمی و نوکری مجمع مهندسان خیر استان اردبیل از طرف خود و جمیع اعضاء و خیرین مهندس عرض می کنم تا اخرین روز انتخابات از هیچ بزرگوار و کاندیدایی حمایت ننموده و فارغ از این بحث ها که جزو اهداف اصلی این مجمع است، در کنار انسان های بزرگ و خیراندیش به راه خود که خدمت به مستضعفان است ادامه می دهیم.

اکنون 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سپری شده و اگر به بیانات و نگرانی های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری توجه شود به خوبی درک می شود که دغدغه اصلی این بزرگواران، حمایت نمایندگان از زاغه نشینان و بیغوله نشینان و مستضعفان است.

ارسال نظرات