معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: از جمله مصادیق ضدیت دولت با اقتصاد مقاومتی در این دانست که جوانان مخترع را خانه نشین نموده و کالای غربی را وارد می‎کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۹۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

نعمت الله عبداللهی معاون روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، دولت بعد از طی دو سال از ابلاغیه اقتصاد مقاومتی در خلاف این ابلاغیه اجرایی نماید اظهار داشت: دولت با نگاه برون مرزی، عدم اعتماد به جوانان ایرانی، عدم باور به اقتصاد بومی، درصدد فعال نمودن اقتصاد وابستگی است.

وی با بیان اینکه دولت توجه بنیادین به اقتصاد مقاومتی ندارد افزود: رهبری خطرات احتمالی درباره نفوذ اقتصادی را تاکید داشته‎اند، بیگانگان افرادی را مجهز ساخته تا از طریق اقتصادی،تخریب نظام را منجر شوند.

نعمت اللهی خاطر نشان کرد: دولت نظاره‎گر آشوب گران اقتصادی است، مسوولانی که در داخل کشور اهداف بیگانگان را پیگیری می‎نمایند.

وی افزود: از جمله مصادیق ضدیت دولت با اقتصاد مقاومتی در این دانست که جوانان مخترع را خانه نشین نموده و کالای غربی را وارد می‎کنند.

موسوی در خانمه اشاره کرد: جای بس تاسف است که اقتصاد مقاومتی را مسوولان تکذیب نموده و توانایی یک ایرانی را با آبگوشت بزباش کاهش می‎دهند.

ارسال نظرات