فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست صمیمی با فرزندان شاهد،
رجبی گفت: حضور در انتخابات معروفی بزرگ و حرکت جهادی در راستای دفاع از اسلام است که دشمنان را مایوس و موجب تثبیت ارزش های انقلاب می شود.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست صمیمی با فرزندان شاهد شهدای شاغل در ادارات استان ؛ از احساس حضور در این جلسه به عنوان معنوی و درونی یاد کرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین جلساتی پیش درآمدی برای برپایی چنین محافل صمیمی فرزندان شاهد و ایثارگر با مدیران کل ادارت و استاندار کردستان باشد.

وی با اشاره به تقدیم 5 هزار و ۴۰۰ شهید استان اظهار کرد: فرزندان شهدا چشم و چراغ همه ی ملت ایران هستند و افتخار همه ی ما مسئولین این است که خادم آنها هستیم.

وی همچنین به آمار 10 هزار بازنشسته نیروهای مسلح استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار بالای شهدای استان کردستان آمار فرزندان شهیدان نیز بالا است.

وی دیدار با فرزندان و خانواده شهدا را یک انرژی و قدرت معنوی مضاعف برای تلاش و فعالیت بیشتر عنوان کرد و گفت: همه ما مکلفیم با خانواده‌های شهدا نهایت همکاری را داشته باشیم و مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند شهدای کردستان نسبت به دیگر شهدا دارای مظلومیت بیشتری هستند، گفت: با توجه به اینکه مبنای شهادت شهدای استان کردستان با مظلومیت همراه بوده است و در این راستا نیز باید کارها و اقدامات انقلابی همانند راهپیمایی و حضور حماسی در انتخابات باشد.

وی به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح توسط فرزندان و خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: همانطور که شهدا در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند، قطعا در انتخاب فرد اصلح نیز باید به پایندی آن فرد به آرمان های اسلام و انقلاب و شهدا توجه کرد.

سردار رجبی گفت: با گذشت 37 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی دشمنان همواره با ترفندهای خود در جهت دشمنی با انقلاب گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب ماندگار است و باید در جهت ثبت و ماندگار آن در جهان گام برداریم گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های همچون جنگ تحمیلی، توطئه های قومی؛ کودتا و سایر توطئه های استکبار و ضد انقلاب در تضعیف انقلاب اقدام کرده اند؛ اما به جهت پایداری و مقاومت مردم انقلاب اسلامی در جهان ماندگار است.

وی افزود: امروز نیز دشمن در بحث انتخابات با توجه به حساسیت های که انقلاب اسلامی در دنیا دارد به حضور کم رنگ مردم امید بسته اند.

سردار رجبی با بیان اینکه 8 سال جنگ تحمیلی با مجاهدت ها و ایثار مردم ایران باعث بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی شد خاطر نشان کرد: رفتن پای صندوق های رأی صرفاً دادن یک رأی خالی نیست بلکه یک حرکت جهادی در راستای دفاع از اسلام است که هدف های دشمنان را مایوس و باعث تثبیت ارزش های انقلاب می شود.

وی حضور در انتخابات را معروفی بزرگ در جامعه دانست و گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم خصوصاً فرزندان شهدا در انتخابات باعث امنیت و پیروزی انقلاب و ناامیدی دشمنان می شود .

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه حرکت بعدی را انتخاب فرد اصلح و در تراز انقلاب برای حضور در مجلس عنوان کرد و گفت: همه باید برای مشارکت بالا و حضور گسترده در انتخابات گام بردارند و این حضور یک معروف بزرگ و یک کار انقلابی و جهادی است که دشمنان را مایوس می کند.

این نشست صمیمی توسط سازمان بسیج کارمندان کردستان در محل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد.

ارسال نظرات