خبرهای داغ:

گردان های الی بیت المقدس ناحیه امام حسین(ع) قم فراخوان شدند

فراخوان گردان های الی بیت المقدس حوزه های یک شهید ابراهیمی، دو شهید قربانی، چهار شهید ورزنده و 21 شهید جلالی با حضور مسئولان ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۹۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دکتر موسوی عضو هیات علمی دانشکده شهید محلاتی طی سخنانی در جمع نیروهای بسیجی گردان حوزه شهید ابراهیمی بر انتخاب اصلح در انتخاب  اسفند ماه تاکید کرد و اظهار داشت باید اشخاصی به مجلس راه یابند که در عمل به اصل ولایت فقیه، مبانی انقلاب اسلامی و اصول  قانون اساسی پایبند و متعهد باشند.

در فراخوان گردان الی بیت المقدس حوزه دو شهید قربانی نیز که در مسجد جامع قم برگزار شد، دکتر الماس نصر معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اسارت نیروهای نظامی آمریکا توسط جوانان این مرز و بوم، آن را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی اظهار داشت: رضاخان پهلوی مبلغی را با واسطه برای شهید آیت الله مدرس فرستاد و پیغام داد این پول را در کجا و در چه راهی هزینه خواهی کرد؟ آیت الله مدرس پیغام فرستاد که این مبلغ را برای نابودی و از بین رفتن تو هزینه خواهم کرد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان نمود: روحیه نمایندگان مجلس باید نترس و مانند مدرس باشند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: "آمریکا ، کامل ترین مصداق استکبار است" گفت : پول هایی که توسط آمریکا بلوکه شده پس از آزاد سازی، باید آنرا در جهت ازبین بردن این کشور مستکبر و غده سرطانی اسرائیل هزینه کرد.

در حوزه های چهار شهید ورزنده و 21 شهید جلالی نیز فراخوان مشابهی برگزار شده بود.

خاطرنشان میشود: نیروهای فراخوان شده بسیجی علاوه بر حضور در نشست سیاسی با حضور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، در دو کلاس مقابله با اغتشاشات و نا آرامی ها و جهت یابی در شب و نهایتا در میدان تیر شرکت کردند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار