فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه:

۴۱۴ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: در ادامه اعزام دانش آموزان مقطع دوم متوسطه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، 414 دانش آموز پسر از دبیرستان‌های این شهرستان 12 اسفند برای بازدید از مناطق عملیاتی عازم استان خوزستان می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: اعزام به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس از ۱۵ مهر امسال در کشور آغاز شده که اولین مرحله اعزام و بر اساس سین زمانبندی، ۴۱۴ دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان تربت حیدریه با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش و سپاه در قالب کاروان راهیان نور روز ۲۲ آبان به این مناطق اعزام شدند.

وی بیان کرد: در ادامه مرحله دوم ۴۱۴ دانش آموز پسر مقطع دوم متوسطه برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس روز ۱۲ اسفند از طریق ناوگان ریلی کشور عازم استان خوزستان می شوند.

گرایلی مدت این اردو را شش روز عنوان کرد و افزود: دانش اموزان اعزامی در این مدت از مناطق
عملیاتی والفجر۸ «فاو»، شلمچه، خرمشهر و آبادان، طلائیه، چزابه، هویزه و سوسنگرد و همچنین معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه این اقدام را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از ضروریاتی است که باید همه ساله و در ایام مختلف در قالب برنامه های هنری، فرهنگی و زیارتی گرامی داشته شود تا نسل‌های آینده انقلاب دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را از خاطر نبرند.

وی اظهار کرد: اگر جوانان و نوجوانان امروزی و نسلهای آینده انقلاب با فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان دوران مقدس آشنا شوند، بسیاری از مشکلات و معضلاتی که امروز گریبانگیر جامعه است برطرف می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها