خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیر عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در گردهمایی مصون سازی فرهنگی این سپاه، گفت: راحت ترین مسیر برای نفوذ دشمن، انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۱۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیف اله نجفی کبر و غرور را آفت خدمتگزاری خواند و افزود: افرادی که می خواهند لباس باطل را به تن انقلاب اسلامی کرده و به دنبال قدرت، ثروت و تجمل گرایی هستند و نیت خدمت به خلق را ندارند باید آن ها را شناخته و از آنها دوری کنیم.

وی با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم باید با آگاهی به کسانی که مردم را از یقین به سوی شک و تردید و شبهه دعوت می کند و تزویر و ریا پیشه کرده، رای ندهند.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: در مقابل باید به کسانی رای دهیم که احساس تکلیف کرده و با دلبستگی به ولایت و رهبری و دینمداری و دینداری، در راه اعتلای اسلام تلاش کند.

وی با اشاره به طرح نفوذ دشمن در دل انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انتخابات بهترین و مناسب ترین بستر برای نفوذ دشمن بوده و راحت ترین مسیری است که دشمنان می توانند به حیاتی ترین و حساس ترین نقاط نظام نفوذ کنند.

این مقام مسئول با توجه به برنامه ریزی نفوذ از سوی استکبار و پیاده شدن آن از سوی دشمنان داخلی، خاطرنشان کرد: باید با دقت بیشتر کسانی را انتخاب کنیم که مورد وثوق نظام و انقلاب بوده و با قبول ولایت فقیه، فرمایش های ایشان را فصل الخطاب بدانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها