خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در دیدار با خانواده ششمین شهید مدافع حرم استان گلستان گفت: شهدای مدافع حرم عزت بخش جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۴۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی امشب در دیدار با خانواده شهید اسماعیل زاهدپور ششمین شهید مدافع حرم استان گلستان با بیان اینکه مهمترین وصیت شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است، گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرصلابت است مرهون رشادت و جانفشانی شهدا است.

وی عزت و سربلندی کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: شهدا با خدا معامله کردند و به برکت این شهدا خانواده شهدا نیز در جامعه عزت و جایگاه پیدا می‎کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم عزت بخش جامعه هستد، گفت: شهدا در معامله‎ با خداوند نه تنها به مقام رفیع شهادت دست پیدا می‎کنند بلکه به واسطه این شهادت خانواده و جامعه خود را از انوار الهی بهره‎مند می‎سازند.

رعایتی با بیان اینکه خانواده شهدا باید به واسطه این جایگاه خداوند را شاکر باشند، افزود: راه شهدا باید تداوم پیدا کند و شهدای مدافع حرم اثبات کردند که دروازه شهادت باز است.

وی بیان داشت: تمام ابرقدرتهایی که سرمایههای خود را برای متوقف کردن حرکتهای انقلابی در کشورهای منطقه مصروف کردند یکی پس از دیگری در حال اضمهلال است و این به برکت خون شهداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه اگر می‎خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید همواره گوش به فرمان ولایت باشیم تا از مسیر انقلاب خارج نشویم، افزود:اگر در عمل و کردار خود منش شهدا را داشته باشیم یقینا سعادتمند خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها