بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه‌ای خطاب به لیست معرفی شده بی‌بی‌سی اعلام کرد: هرچه سریع‌تر از این لیست کذایی اعلام برائت کنید و یا از آن خارج شوید.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۶۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب به حاضرین در لیست معرفی شده بی بی سی اعلام کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم


حضرات آیات و اساتید حوزه و دانشگاه:


آقایان امینی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی، میر محمدی، محمدی ری شهری، شاه آبادی، سجادی عطا آبادی، دری نجف آبادی، فاضل گلپایگانی و اسماعیلی.


سلام علیکم


همان طور که مستحضرید این روزها توسط رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله بی بی سی و صدای آمریکا و یا رادیو فردا که همگان می دانند این رسانه ها از جمله بی بی سی و صدای آمریکا تحت نظارت و مدیریت مستقیم وزارت خارجه و سرویس اطلاعات خارجی انگلیس و سازمان سیا اداره می شوند، مطالبی گفته شده است که تعجب همگان را برانگیخته است.

 

اخیرا شاهد آنیم همان رسانه هایی که روزی انتخابات را تحریم می کردند، لیست هایی را برای انتخابات به مردم معرفی می کنند و متاسفانه باید گفت در همان لیستی که توسط رسانه های معارض جمهوری اسلامی بیان شده، نام بزرگوارانی چون شما را می بینیم که مایه تعجب امت انقلابی است.


به منزله تکلیف دانشجویی و از باب یادآوری به شما عرض می کنیم که هرچه سریع تر راه خود را از دشمن جدا کرده و از این فتنه انگلیسی و لیستی که توسط انگلیس خبیث این جورثمه فساد و تباهی تهیه شده اعلام برائت کنید؛ چرا که دوست نداریم اسم شما هم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به عنوان خواص بی بصیرت ثبت شود که البته امیدواریم چنین امری نیز صورت نگیرد.


حضرات آیات عظام همگی شما عزیزان از بزرگان این انقلاب و نهضت هستید و تمامی مردم از شما به عنوان بزرگان نظام انتظار دارند هرچه سریع تر از این لیست کذایی اعلام برائت کنید و یا از آن خارج شوید.


حق بدهید به مردم شریف که برایشان سئوال شود چرا شما عزیزان باید در لیستی قرار گیرید که مورد تایید دشمان این ملت است و یا اینکه نام شما در کنار کسانی قرار گیرید که در فتنه ۸۸ به تعبیر رهبری انقلاب نظام را تا پرتگاه بردند و هم اکنون هم با حمله های مکرر خود به شورای نگهبان این نهاد مقدس و مورد اعتماد امام و رهبری را به قهقرا می برند.


حضرات آیات عظام این را بدانید که امت انقلابی ایران مطیع امر ولایت و امام خود هستند و در هفتم اسفند ماه نه بزرگی را به فتنه انگلیسی خواهند گفت و البته امید داریم در این حرکت همگانی ملت شریف، شما هم حاضر باشید ودر این آزمون بزرگ سربلند بیرون آیید.

 

در آخر کلام نظر جنابتان را به سخنانی از امام صادق(ع) و امام راحل(ره) که همچنان ملت ایران در بیعت با امام خود هستند جلب می کنم باشد که موجب بصیرت و هدایت مردم عزیز و خواص نیز شود.


امام صادق (ع) می فرمایند: از میان دونفر آن را که مطلوب دشمنان ماست کنار بگذارید وآن را که مورد خشم و غضب دشمنان ماست ترجیح دهید.


امام راحل (ره) می فرمایند: اگر چنانچه آمریکا و انگلیس از ما تعریف کنند و روزنامه های آنان از ما تعریف کنند، آن وقت است که باید مردم بگویند قضیه چیست؟ یک قضیه ای است که دارند تعریف می کنند.


و یا در جایی دیگر می فرمایند: آن روزی که آمریکا از ما تعریف کند، باید عزا گرفت، آن روز که کارتر وریگان از ما تعریف کنند، معلوم می شود در ما اشکالی پیدا شده است.


فاعتبر یا اولی الابصار.

ارسال نظرات